Vistas de página en total

jueves, 26 de septiembre de 2013

SORTIDA EN BICI A TORA VARIADA, JEJEJE... 26-9-2013.

Bones a tothom!!! Continuo gaudint de les meves "austeres" vacances, pero on el tema bicicleta em serveix de gran entreteniment en aquest periode ociòs, jejeej....avui em cito amb els amics Regino, Juan i Ernesto amb l'intenció de fer la sortida habitual dels Dijous...més tard s'afegirà el Pere, que per causes de força major surt més tard d'Igualada i pedalejant fins Torà pel camí més directe. A les 8 h. ens fiquem en marxa en un mati emboirat i fresquet i amb bastanta humitat, de fet ja som a la tardor, i tots 4 a rodeta ja pujem a Sant Genis i Jorba, trenquem per la cta. de Calaf i passem per Copons, la seva variant en pujada sostinguda, en companyia sobretot de camions i el flaire dels camps abonats amb purins, que ja em tenen fins els c........ns!!!, jajajaa...anem pedalant en bloc, passem per Sant Puvim, Prats de Rei, amb una temperatura agradable i passat Prats trobem una grupeta de Montbui, 4 ciclistes que anaben cap a Sant Guim, compartim pedals i després ells tiren cap a la seva ruta....continuem per la variant de Calaf, i poc avans d'arribar a Can Sugranyes, l'Ernesto és separa del grup i tira directe a Torà (no li agraden les pujades, ja que....jajajaaj), el Juan, el Regino i jo tirem per la cta. de Sant Ramón, tota una delicia de carretera, planejes, baixes i toca la pujada sostinguda a Conill, amb una relació cómoda es puja francament molt bé, després bona planejada fins a Ferràn, després el seu repetxonet on m'adelantan el Regino i el Juan, i poc després agafem la cta. de Torà, bajada despendolada fins Portell, atravessem el poble tot en pujada i després el tram més divertit, bona baixada en linia recta on m'hi he manifestat a tot drap i fotent un pal memorable als meus companys fins el trencall de Vicfred, au....premi de la muntanya!!! jajajaaj, baixem pel terme d'Ivorra amb una pendent inicial del 8% i alli trobem l'Ernesto que anava pujant en bici...mitja volta i tots 4 cap a Torà, i a tot plat....carretera que és fa molt ràpid, trobem al Pere a la cta. que ve de Calaf i tots 4 cap a esmorzar al Rest. El Trébol, que te tots els números perque vinguem més sovint a esmorzar alli....podem combinar la tira de rutes amb tal d'anar alli a esmorzar....bona atenció i servei, preu correcte i bon jalar, que més podem demanar!!! en acabar d'esmorzar hem fet un tribut a Antonio Molina cantant la canço del "Cocinero, cocinero, enciende bien la candela, cocinando con esmero un arroz con habichuelaaaaaaasssss!!!", jajaja...
agafem les bicis per tornar a casa, el Pere i el Juan tornaràn per Calaf, les Coromines i les Maioles; i l'Ernesto, el Regino i jo, per la "ruta de sempre"...en definitiva sortim a bon ritme des de Torà i amb el vent de cara, passem per Castellfollit de Riubregòs, i ja toca la pujadeta a Cal Sugranyes on em despenjo una mica, de fet ja feia calor, pero anan fent....havent coronat la pestosa pujada aquesta, m'esperan els meus dos companys i a tot plat passem per Sant Marti de Sesgueioles, i poc avans de Pereres, m'atrapen, jejeje...passem pel collet de Segur i baixada a tot drap fins a Copons passant per Veciana...després fins a Jorba i Sant Genis, arribada a Igualada per repostar sals i minerals, en companyia del Juan, el Pere, que havian fet la seva ruta i també amb els "low-cost" Jordi i Vallejo, que també han fet la seva sortida en bici "a pelo", o sigui, sense parar a esmorzar, jejejee....en definitiva uns 100 qms. la sortida d'avui, i millorant sensacions en mi, el secret sapiguer utilitzar els "desarrollos" del canvi amb tal de traginar un pes pesant com sóc jo, jajaja....a reveure, i lo Diumenge a la Cicloturista Terres de l'Aigua (qué no me pase ná....), jajaja..


No hay comentarios:

Publicar un comentario