Vistas de página en total

domingo, 27 de octubre de 2013

SORTIDA VENTOSA I QUADRICULADA A ROCAFORT DE QUERALT. 27-10-2013.

Bones!!! avui ultim diumenge d'Octubre i al calendari ciclista hi figura la Montserratina, pero a mi no m'agraden les aglomeracions, bé, si algun dia faig la QH la cosa encara és mes aparatosa, jejeje...pero be, aixo són figues d'un altre paner....la colla del CC Eddy Mur, alguns feian la Cicloturista i el grup tranquil sortida a Fonollosa i el Moli de Buixeda.... pero, tenia ganes de pedalar sol avui, be, mig sol, com aniré narrant... tenia ganes de fer una Rocafortina i anar a esmorzar, clar, a Rocafort de Queralt....on el meu amic Toni "Tractoret" va sovint, igual que els amics Mateu, Angel, Paco, Jaime, Ramón, etc....qué te d'especial anar a Rocafort??? pues que cadascu va alli a esmorzar fent via fins allà a la "seva bola", sigui en bici, en cotxe, o en patinet, jejeje...diguem que és un punt de trobada per gaudir d'un bon i quantiós esmorzar en un lloc que és tot un clàssic entre ciclistes, camacus i demés...no és especialment barat, pero la quantitat de teca que ens dispensa l'Irene i el Joan compensa aquesta petita "falta".
Em cito amb lo Toni, i a les 7'10h. ja ens fiquem en marxa amb les nostres Flaques....donat que el meu gran amic va molt tranquil amb la bici, mentres atravessem Igualada li comento d'anar alli amb ruta curta per ell i llarga per mi, o sigui, anar a Sta. Coloma i Rocafort, pujant la Panadella...un mati fresquet i quan arrivem a Sant Jaume Sesoliveres, em separo del Toni i ja estic pujant a Sant Genis, atravesso Jorba, i per l'antiga N-II i amb una relació comoda ja estic pujant a Santa Maria del Cami, corono la Panadell i vec que vaig bé de temps...la Panadella, quan és va a Santa Coloma, té de propina la pujada a Bellmunt...2 qms de debó enganxosos, i més quan s'ha pujat la Panadella amb el vent de cara...arrivo a Bellmunt, i tot baixant i planejant tinc el vent lateral, que en un remoli m'ha ficat al mig de la carretera...donava certa inquietud, i m'ho he pres amb calma, algún repetxonet fins al trencall de Civit i baixada fins a Sta. Coloma no tant ràpida com de costum, el maleit vent lateral feia de les seves....ja estic pedalant fins a Les Piles i amb el vent de cara altre cop, pero bastant bé...i alli m'adelanta l'Angel, que em diu que anava a Pira a esmorzar, en fi.... se m'escapa pero pujant el Deogràcies a plat una mica més i 'atrapo...pero bah! he ficat ferro i he coronat el portet aquest tranquilament....la baixada a Rocafort??? altre vegada amb precaució i amb els remolins del vent lateral, na fent, i a la recta final ja era una altre historia....a les 9'25h arrivo a Rocafort, i espero que arrivi el Toni, mentrestant encarrego la taula, tiro alguna foto...i a les 10h. és presenta el Toni, i el Mateu que ha pujat amb el seu cotxe....gaudim d'un bon esmorzar al Rest. Rocafort, on demanem "el de sempre" -veure foto- i el Toni un generós plat de peus de porc, per rebentar...als 20 min. es presenta el Paco, que ha pujat també d'Igualada en bici...i la diversió és més evidente, jejeje....a les 11'45 h. toca tornar a casa, i el Paco i el Toni comencen a rodar, jo em quedo a xerrar amb uns clients de Sarral, i als 5 min. en fico en marxa, pujant el Deogràcies adelanto als meus companys i continuo amb un ritme potable....corono alli, i amb el plat fins a Igualada, a vent favorable....Sta. Coloma, Aguiló, Tous....on a la seva recta lo vent lateral m'ha donat un petit ensurt, uffffff....i al arrivar a Igualada, al Moli Nou, em trobo amb la colla "élite" de Montbui fent la cervesseta post-Montserratina...els amics Angel, Sergi, Modesto, etc.... i m'apunto a l'event cervesaire, jejeje...bona xerrada, catxondeo...i poc després ens acomiadem i cada mochuelo a su olivo....la sortida, 88 qms. un promig de quais 24 per hora, condicional pel puto vent, pero amb bones sensacions....mentres feia la cervessa he vist passar al TOni i el Paco, els he cridat, pero no m'han sentit...bé, els hi portava una ventatja de 30 min.... fins i tot les tornades son "a la nostra bola", jejeje.... salut i pedals!!! ah! disculpeo si les fotos han sortit entelades....humitat o suor??? ja portaré lo smartphone més protetgit,jejeje...





No hay comentarios:

Publicar un comentario