domingo, 20 de octubre de 2013

CICLOTURISTA VELOCLUB SOLIDARIO-ASOCIACION ALBA PEREZ. 20-10-2013.

Bon dia a tothom!!! Des de aqui vull mostrar la meva satisfacció per participar en una Cicloturista molt especial, si, aquest mati a l'Hospitalet i organitzat el Veloclub Excursionista i la Asociación Alba Pérez, s'ha cel.lebrat aquest event per recaptar fons per la lluita contra el càncer infantil, terrible malaltia pero gracies als avenços de la Medicina i iniciatives altruistes com aquesta, és podrà erradicar, amb el temps, de manera definitiva...s'impossa matinar i en 45 min. de cotxe ja sóc a l'Hospitalet, arrivant a les 7'45 h. a un Poligon vora el Cami del Mig, al costat de Bellvitge...ja es veuen ciclistes per alli, i amb temps suficient per preparar-se i retirar el dorsal...el matí es presenta nubol, pero amb una temperatura molt agradable per aquestes dates, en pocs minuts em trobo amb els amics Joan Manuel, que ja hem compartit alguna pedalada, lo meu amic i company de Club, resident a l'Hospitalet, Eduard i poc després els amics Paqui i Blas, també hospitalencs, i membres del Club Oxigen Bttgarraf, on fins fa 3 anys havia compartit sortides btteres pel Garraf en el grup de las "Nenazas", ja era hora de que coincidissim, i tornar a recuperar el contacte... la primera edició d'aquesta solidaria cicloturista, ha comptat amb la presència de 127 ciclistes, amb l'esperança de que l'any vinent siguem més i per una bona causa, jo, al menys, penso tornar....
A les 8'30 h sortim amb les nostres flaques i escoltats per la Policia i ja ens dirigim a Sant Joan Despi, Cornellà, per zona del Estadi del Espanyol, jejeje....paraula de culé, jajaja.... en plena circulació urbanita i poligonera, sortejant rotondes, ferm en mal estat i bandes sonores i badens, arriben a Sant Feliu de Llobrega, sempre escoltats per la Policia i tota la calçada per nosaltres al nostre pas...arrivada a Molins de Rei, y encara amb el plat ficat y amb un bon ritme -quasi estresant, jejeje- arribem al Poligon de Castellbisbal, atravessem lo Llobregat i passem per Sant Andreu de la Barca, arrivem a Martorell i agafem la cta. d'Olesa, amb algun repetxonet pel mig, pero que es feia be a plat.... i poc després, al qm. 30 ja toca ficar "ferro", comença l'ascensió al coll de 3ª categoria d'Ullastrell, aqui canvia el paissatge i ja ens belluguem per un mitjà mes aviat rural...pujada dureta pero no matadora....(veure perfil), arribada a Sta. Maria de Vilalba i baixada fins la Riera del Morral, pero.....ja ve la part més dura de la pujada, ana fent, lo meu amic joan Manuel és distancia una mica al devant, l'Eduard amb la seva nova bici Canyon molt més millor, i al cap de 6 qms i escaig, reagrupament al Poliesportiu d'Ullastrell i gaudim d'un bon avituallament, amb fruites, beguda isotonia, fruits secs...que ens ha sabut a glòria...alli petant la xerrada amb la Paqui, lo Blas, lo Joan Manuel i altres ciclistes i a les 10'30h es reaunuda la marxa, sortida del Poliesportiu per un pepinillo tipus Mortirolo, jajaja i continuem pujant de manera progresiva i tots en bloc....arrivada a la cta. de Terrassa (famsosa pel fornicio ambulant, jejeje) i baixada despendolada i a bon ritme...al cap d'uns 4 qms. trenquem per la cta. de Castellbisbal, picant en baixada i en companyia de motards també, jejeje...arribem a aquesta població i continuem baixant...poc després cta. del Papiol i Molins, i tots a roda i escoltats de nou per la Policia, fossi Muncipal del pobles que hem passat o el Mossos- atravessem Molins, Sant Feliu...i fins meta lo mateix itinerari que a la sortida...arribats alli gaudim d'un altre avituallament igual que Ullastrell, i amb molt de gust, després de que la tornada ha sigut a pijo sacao, jajaja...estem tots per alli esperant els parlaments on participaràn lo president del Veloclub, l'alcaldessa de l'Hospitalet, Núria Marin, i el pare de la petita Alba, i president de l'Asociació que porta el seu nom....sobre els parlaments, el presi del Veloclub, lo sr. Nicolás, molt agrait, i demanant disculpes per si ha h agut algun error....que si no han hagut samarretes o botifarrada final...tant és!!! pedalar per una finalitat i molt gran, es el millor premi que podem rebre....l'agraiment...pero ha insistit hi ha promés que l'any que ve hi haurà botifarrada (jejeje)...., l'Alcaldessa també molt agraida en aquesta pedalada pionera organitzada pels seus conveins i lo Pare de l'Alba, agrait també, i donant detalls de la funció de l'Associació que ha destinat intregrament l'import de les inscripcions per la lluita contra el càncer infantil...durant el parlament han aflorat les meves emocions (l'oncologic de Bellvitge, la mort dels pares pel maleit càncer, la foto de l'Alba -petita lluitadora fins al final- a l'entarimat) i alguna llàgrima he vessat.....pero, aquesta nena deu estar contenta des de alli dalt per la resposta en aquesta primera pedalada solidaria... tornaré l'any vinent...sobre la marxa, 71 qms.molt ben rodats, agrair a la policia local i autonomica la seva feina, organització del Veloclub, i un promig guapo avui....i una altre tatxuela al meu haver (ara m'han donat per fer ports petis pero matadors, jajaja)....va per tu, Alba!!!! l'any vinent tornarem uns quants més per fer-te feliç...salut i pedals!!!!