Vistas de página en total

jueves, 24 de octubre de 2013

SORTIDA A CERVERA, AMB PANADELLES I PALILLOS. 25-10-2013.

Bones a tot quisqui!!!!, continuem aprofitant els dies lliures per donar pedals. Avui surto amb la grupetta dels Dijous (i Dimarts, jejeej) a descarregar tensions....quan m'he llevat aquest mati estava animicament fluix, pero com diu lo refrany, "a les penes, pedalades", i fent un esforç titànic em canvio, agafo la flaqueta i a cercar els meus companys al punt de trobada...son les 8'30 h. i és presenten els meus veterans amics Andrés, Angel i Regino, i en un mati algo nuvol i fred, ja estem pedalant per el lateral de la A-2, Sant Genis i Jorba, a roda i fent bondat, jejeje....agafem l'antiga N-II i ja estic portant la colleta a roda meva, passem per l'area de servei de Jorba i ja estem pujant a Santa Maria del Cami, on mi "quedo" una mica, pero al fals plà els atrapo, continuem per Porquerises, la Quinta Forca, i el tram final de la Panadella a roda i pujant millor que mai...coronem lo port este, i trenquem per la cta. de Sant Guim, am lo repetxó de Montmaneu que pujo a plat i ja sento el "Viejo" Andrés reganyant-me: "Marcel, quita el plato!!!!", jajaja.... arrivem a Sant Guim i 5 min. d'espera al pas a nivell ferroviari, en fi.... aprofito per fer un traguet i criticar les carències del Ministerio de Fomento o la Conselleria de Transports, jajaja...poc després agafem la cta. de les Oluges, en dolça baixada, amb força trànsit de camions i cotxes en aquesta estreta carretera... passant per Freixenet, i per sota Montpalau, Vergós i Montfalcó.... arrivada a les Oluges i alli foto un recital de cycle....rodant fins vora Cervera, on m'atrapen els meus companys, ja se sap... arrencada de cavall i parada de burro, jejeje.... accedim a Cervera per una de les entrades i previa ruta turistica per la Capital de la Segarra, ens atansem al Rest. Can Lluis per gaudir d'un bon esmorzar, on els callos de tocino han sigut el rei, bon servei pero el preu...mmmmmmm, en fi, amb la panxa plena hem encaixat bé el cop, jajaja.... son les 11'45 h. i toca tornar a casa i agafem la N-II tot planejant i donant relleus abans d'enfilar la Panadella, on els amics Andrés i Angel ens porten al Regino i a mi, a deguello, pero he anat administrant forces per donar-lis una sorpresa...i aixi ha sigut, baixo la Panadella i els meus amics a distància, els atrapo avans de la Quinta Forca, i a rodeta....es roda be i amb vent de cua....repetxó de Santa Maria del Cami i paaaaloooooo!!!!....i continuem baixant, pero al fals pla que hi ha 2 qms mes avall, m'atrapen.... na fent....baixada a roda, passem per la bencinera, i altre palote!!!!, corono el repetxó del Burro, passem pel Pont del Ganxo i Can Tetes, els hi dono vidilla a l'Andrés i l'Angel...el Regino aliat amb mi..."deja, deja...que en Jorba les meto otro palo"....en efecte, a roda dels amics i 200 mts avans de coronar altre paloooo, a plato i tot, jajajaj....després tots juntets, pero a Sant Genis em despedeixo dels meus companys, que tenia que estar d'hora a casa....84 qms. i un promig de 24 per hora, penalitzat pel vent de cara a l'anada...la tornada des de Cervera, amb un promig millor.... quasi 28 per hora... sensacions, encara que sóc un pes pesant, bones, francament bones..... lo diumenge més cycle. Salut i Pedals.



No hay comentarios:

Publicar un comentario