Vistas de página en total

viernes, 1 de noviembre de 2013

SORTIDA CARRETERA "FAMILIAR" A TORÀ. 1-11-2013.

Avui dia de Tots Sants, després de la Castanyada i també de la festa de Halloween (la qual tinc certa adversió per cedir a les costums yankees, en fi....) tenia tots els numeros perque la concurrència de ciclistes del Club on formo part, fos minça,...en efecte, al lloc de trobada i en un mati fred solament es citen uns quants ciclistes "élite" del CC Eddy Mur: Jesús, el Presi; Carles, David, Paco....del grup B ni un...els comento que faré la meva, donat que no tinc lo nivell tant bo com ells i tot solet i a les 8'10h. ja enfilo fins a Sant Genis pel sempitern lateral de la A-2, atravesso Jorba i ja estic a la cta. de Copons, amb vent en contra, fresquet i les puntes del dits (portava guants de "maniga curta", jejeje) protestant... em desvio fins a Copons i vaig fent fins a Veciana per la seva carretereta i passant algo de fred... el clàsic tram dels repetxons fins a la cta. de Sant Guim, on he pujat molt bé, i ja estic pedalant i amb el vent lateral fins Sant Marti Sesgueioles i Calaf, un tram que es fa ràpid, pero que en la recta final he trobat el vent de cara en aquesta carretera, que a dir veritat, té un paviment digne de la Paris-Roubaix, jejeje...a vore si l'arreglan o sino tindré que anar pel mig amb la meva flaqueta....arrivo a Calaf i enfilo ja la cta. d'Andorra...a la distancia vec una parella de ciclistes, i els atrapo...el meu amic Regino, infatigable company de pedals i la seva dona Lola, altre incondicional dels pedals i que ha tornar a la càrrega...(inicialment els havia confós pels seu fill Jordi i la Gemma, la seva dona)... m'uneixo a ells i pregunto pel Jordi i la Gemma, i em diuen que anaven bastant adelantats i que la seva intenció era anar a donar la volta a Biosca i esmorzar a Torà....jo tenia l'intenció d'anar a esmorzar a Cal Pep, a Castellfollit de Riubregós, per saludar gent que coneixo alli....pero el Regino ha insistit que anés amb ells i aixi ha sigut... per no anar sol, que també es un "coñazo"...en defintiva la familia Romero-Martín m'han "adoptat" a la seva sortida....baixem de Cal Sugranyes a plat i amb vent i fred i....cotxes, molt trànsit de cotxes... el Pont de Tots els Sants ha propiciat desplaçaments de gent de la capital per anar a visitar familiars, o si mes no, anar a Andorra.... jo m'he quedat enrere per culpa del trànsit,pero en uns pocs qms atrapo al Regino i la Lola i tots 3 a roda cap a Torà, algun relleu i al final arrivem al Rest. El Trebol....veiem que no han arrivat el Jordi i la Gemma i el Regino i jo els anem a cercar....al cap de 3 qms els veiem tornar de Biosca, mitja volta (amb compte pel trànsit) i cap a Torà....alli gaudim d'un bon esmorzar, en la dinàmica de sempre d'aqiuest establiment que ens dispensa un excel.lent tracte, i "en familia", jejeje...poc avans de les 11'30h reemprenem la tornada i tots 5 en bloc pedalant, des de Torà jo ja he sortit amb el plat possat i inclós la pujada pestosa a Cal Sugranyes la he feta amb aquest "desarrollo", jejje...i pujant diví...ens aturem a l'altura de Calaf donat que la Lola s'havia "quedat" enrere pujant i aprofito per acomiadar-me dels meus "familiars", jejeje...perque volia desfer el cami, i aixi ha sigut....torno cap a Sant Marti de Sesgueioles, passo per Pereres, per sota Segur, baixada alegre fins a Veciana i Copons, cap a Jorba i alli coincideixo amb un triatleta del CNI, un tal Albert, on hem pedalat uns pocs qms. avans de separar-me i entrar a Igualada pel Moli Nou i les Rambles. Sortida de 98 qms i un promig de 24'50 km/h...bones sensacions, dins dels meus possibles, i bona matinal, en bona companyia quasi tot el trajecte, i bastant fred...aviat a ficar-se l'impedimenta d'hivern i potser desempolseguar ja la btt, jejeej... Salut i pedals!!!





No hay comentarios:

Publicar un comentario