Vistas de página en total

domingo, 6 de octubre de 2013

SORTIDA A ROCAFORT DE QUERALT: "EL RETONNO". 6-10-2013.

Molt bones...he fet un reset, i hem reculat 2 anys avui....va ser quan vaig començar a participar de les sortides del meu Club, el CC Eddy Mur....fins el dia d'avui estava una mica "apartat" de les activitats donat que a resultes de la meva lesió del Decembre passat, havia perdut la forma i no estava al nivell dels meus companys...en aquest periode, pues sortint sol, en companyia d'altres amics, etc....el mes passat durant les vacances vaig aprofitar una mica per ficarme a rotllo en varies sortides amb la bici, i avui he cregut oportú ja reincorporarme al Club, encara que em falta una mica per gaudir plenament de les seves sortides, degut al meu sobrepès, pero avui he passat amb nota.
En cito amb els components del grup "B" del CC Eddy Mur per fer la sortida dominical en bici, en concret els amics Manolo, Montse, Regino, Josep Maria, Juan Fuentes, Juan Diaz, Pere, Vallejo, Ernesto, Pedro, David, Carmelo, Ricardo and me, jejeje.... a les 8h en un mati fresquet ens fiquem en marxa i passem pel Barri de Fàtima i lo seu pont suspés, Golden Gate style, jejeje, i ja estem pedalant per la zona dels Instituts i el Pla de la Massa, enganxem la cta. de Tous tots en pelotó i a roda, i passat el trencall d'aquesta localitat em començo a "quedar" una mica, aixo si, anava pedalant millor que mai....en fi, tenia el grup a la vista, pero havia perdut la seva roda...,m'ho prenc amb relativa calma, pero anava pujant dins dels meus possibles....poc avans d'acabar la pujada, al famós km. 13, m'espera el Juan Fuentes i em va alliçonant sobre l'utilització dels canvis i la frequència cardiaca, he pujat molt més millor....reagrupament al trencall del Contrast, als Plans de Ferràn, per encarregar l'esmorzar via phone, i tot el grup continuem a roda per evitar lo vent lateral, passem per Aguiló i baixada a Santa Coloma a tot plat, amb relleus i tot, jejeje... atravessem lo poble este i ja estem enfilant la cta. de les Piles, en bloc i rodant molt ràpid....pujar las Deogràcies, allà dona la volta la Montse que tenia que estar de retorn a Igualada d'hora, i baixada a Rocafort.... en 1h 40 min. ens hem plantat alli....aturada al Restaurant Rocafort, on esmorzem quasi tots l'especialitat de la casa (bacallà i torrades d'escalivada amb tonyina), pero dos companys i servidor farts de menjar lo mateix alli demanem un esmorzar més normalet, jejeej...tot correcte, com sempre, amb les seves virtuts i defectes, jejeje...a les 11'15h. reemprenem el retorn, i dos companys decideixen tornar per Sarral, Pla de Sta. Maria, Querol i demés...i la resta emprenem la pujada a Conesa, on el Pere i jo hem comandat lo grup i pujant francament be, tram de fals plà fins Segura, on podies pujar amb el plat i tot i baixada fins passat Vallfogona de Riucorb, alli enllacem amb la cta. de Santa Coloma, pujadeta suau que anant a roda i amb el plat es rodava a 25 per hora, tret del tram final que havia que ficar algo de ferro...alli també pedalo junt amb uns ciclistes de Vilonova, el Victor, el Paco, lo Viladot, etc.... baixada a Santa Coloma, i au, cap a Aguiló a roda...una delicia era el pedalar per alli..., després lo clàssic de sempre, Plans de Ferràn i la baixada amb corbes fins Tous, amb l'amic Pere....la resta del grup ja anava devant, son millors baixant....en fi, pero avui he baixat bé i disfrutant...arribada a Igualada, amb temps d'anar a pendre una cervesseta amb uns quants companys de l'expedició....al final 97 qms i un promig que ha millorat sensiblement...penso que si vaig sortint més sovint amb el Club en poc temps recuperaré la forma perduda...encara que tinc que ficar la meva part, perdre kgs., que estic fet un perxerón, jajaja....salutacions i pedals!!!



No hay comentarios:

Publicar un comentario