Vistas de página en total

martes, 22 de octubre de 2013

SORTIDA A TORÀ "EN PETIT COMITÉ" I MOLTA CAMIONERIA. 22-10-2013.

Bones a tothom!!!! Aprofitant els dies lliures, i que millor que ciclar per no perdre la forma, descarregar tensions i, com no, gaudir d'un bon esmorzar. Aquest mati em trobo amb la grupetta dels Dimarts (i Dijous) i vec que avui serem pocs, però ben avinguts, es presenten al lloc de trobada els meus veterans amics Regino i Ernesto, en un mati nubol, algo enboirat i amb una temperatura agradable, quasi impropia d'aquestes dates, benvingut sigui lo canvi climátic, aixo podrem gaudir de la Flaca durant lo Hivern que és va atansant. A les 8'35 h. ens fiquem en marxa i pel tram clàssic de sempre: lateral de la A-2, Sant Genis i Jorba, tots tres a roda i na fent, arrivem a Copons i agafem la carretera de Veciana, pujant amb una relació cómoda i a un ritme potable, després el tram de tobogans amb les seves tres rampetes guapes, que s'ha pogut pujar fins i tot sobrat de pinyons....enllacem amb la cta. de Sant Guim a Calaf, previ repetxonet i observem que avui passen camions i trailers a punta pala, aixo si, i digne d'agrair la professionalitat dles meus companys de gremi guardant una més que prudencial distància vers nosaltres i evitar lo rebufo....entre camions i planejant i baixant arrivem a Sant Marti de Sesgueioles, bona planejada fins a Calaf, on em distancio pel devant, i en una carretera amb el ferm fet caldo, jejeje...i ja agafem la cta. de Ponts....pujada a plat fins el trencall de Conill, i baixada despendolada per Can Sugranyes fins a Castellfollit de Riubregós, poc avans atrapo als meus companys i alli iniciem una serie ben xula, amb el vent de cua, i portant a la meva roda els meus amics...es pedalejava a gust, fins a 47 qm/h hem anat planejant fins Torà i no m'ha calgut cap relleu....una estona de luxe pedalant....arrivem al Rest. El Trébol, a Torà....i com és norma en aquest establiment, gaudim d'un esmorzar molt complert, i a un preu molt raonable....son les 11'30 h. i per tornar decidim desfer lo cami....recorregut a l'inversa, i amb el vent de cara...a roda, amb relleus i pujant a Can Sugranyes l'amic Ernesto es queda una mica enrere...afluixem el pas i al final tots tres coronem...continuem a tot plat fins a Sant Marti de Sesgueioles, els repetxons de Pereres i Segur i en poc temps ja estem baixant a Veciana a tot drap, atravessem Copons amb les seves 5 bandes sonores, jejeje....i amb el puto vent de cara, seguim a roda y a bon ritme....Jorba, Sant Genis...i poc després em separo dels meus amics i m'acomiado....tenia feina a casa i he declinat anar a fer la cervesseta....passo per Ses Oliveres, Moli Nou, Rambles i cap a caseta. 92 qms. la sortida i un promig vora els 25 qm/h....bones sensacions, avui he disfrutat....lo dijous, si Deu vol, tornarem a ciclar. Salut i pedals!!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario