Vistas de página en total

jueves, 10 de octubre de 2013

ALTRE SORTIDA A TORÀ...."ERAMOS POCOS Y PARIO LA ABUELA". 10-10-2013.

Altre cop per aci, xiquets!!!! Avui tenia lliure a la feina i he sortit amb la grupetta dels Dijous (o Dimarts, si dona el cas), per cert, en petit comité, de moment....en un mati, diguem, més fred que fresquet, de fet ja fa dies que som a la Tardor, ens citem els amics Regino, Andrés and me.... a les 8h. ens fiquem en marxa per anar a esmorzar a Torà, on podem dir que hem quedat alli amb "altre gent" que vindria més tard, jejeje... per la ruta de sempre, lateral de la A-2, Sant Genis i Jorba, pujant amb un pedaleig bastant alegre per combatre el fred, enganxem la cta. de Calaf tot pujant per Copons, Sant Puvim, Prats de Rei, amb un vent frontolateral que ens feia treballar de valent...en un temps i un promig molt potable arribem a Calaf i poc després ja trenquem per la cta. de Conill, tot planejant i vencent dos repetxons per entrar en calor....vent lateral del nord per ventil.lar l'ambient, jejeje... bona planejada fins Ferràn , amb els meus amics a la meva roda, portava ganas de gresca avui...de fet he sigut un bon gregari...els he fet de llençadora, tant es aixi, que lo repetxó després de Ferràn s'han disputat els meus amics el Premi de la Muntanya, sota la meva supervisió, jejeje, trenquem per la cta. de Portell tot baixant i jo mateix, avui tenia molt bones sensacions, pujant a plat i atrapant els meus companys....baixada fins el trencall de Vicfred, on he fotut un bon pal, qual Marc Màrquez, pero lo Regino (sap més el diable per vell...), m'ha tornat la pilota a l'ultim repetxó (en fi, la seva Orbea Orca és més lleugera que la meva MMR de ferro col.lat, jejeje)...baixem pel terme d'Ivorra a tot plat i passant més fred que "un perro chico", i voilà... arrivem a Torà amb poc més de 50qms i 2h 10 min de pedaleta...fem parada i fonda per esmorzar al nostre Restaurant predilecte, el Trebol, on la seva mestressa Fina ens ha dispensat bona teca, jejeje....i alli, s'ha presentat lo Vallejo, que venia amb el seu cotxe des de Ponts, a fer el café....i poc més tard, els amics Juan Fuentes i Pere, que amb les seves bicis han pujat d'Igualada sortint més tard...també a pendre café i quelcom més, bona sobretaula entre tots i a les 11'30 h. passades, els que anem en cycle reemprenem la tornada a casa: Pere, Juan Fuentes, Andres, Regino i jo mateix...i si, encara feia vent i fred, pero amb un pedaleig molt animós i a roda, passem per Castellfollit i després pujar a Can Sugranyes, una bona estona amb el plat....vamos, avui he pujat millor que mai....després a pijo sacado passem per Sant Marti de Sesgueioles donant relleus o pals de la meva factura, jejeje....pujant inclós els reptexons de Pereres i Segur amb el plat, baixada despendolada fins Veciana i a roda altre cop, i algun que altre pal per aquesta carretera amb tobogans, algún repetxó l'he coronat a quasi 50 km/h....arribem a Copons, i perdo la roda dels meus companys, pero al arrivar al trencall de Rubió, els atrapo i altre pal!!!! joer, em sentia canyón!!! jajaja... a Jorba, tres quarts de lo mateix, pero lo Pere encara tiva més..., en fi, passem per Sant Genis amb una bona marxa i arrivada a Igualada, on l'amic Regino ens convida a casa seva a fer la cervesseta al jardi que te al darrera, molt ben cuidat, amb gespa i diversas especies de plantes i arbres, on la seva dona, la sra. Lola, que també surt en bici de tant en tant, demostra que te bona mà en materia de botànica i jardineria...i després de recuperar sals, cada mochuelo a su olivo... Sortida de 100 qms i un promig de 25 per hora....encara que la tornada des de Torà hem "facturat" un promig de quasi 29 qm/h....bones sensacions per mi, ja falta menys per recuperar aquella forma que tenia fa poc més d'un any.... Salut i pedals!!!!




No hay comentarios:

Publicar un comentario