Vistas de página en total

lunes, 14 de octubre de 2013

SORTIDA CARRETERA A ANGLESOLA. 13-10-2013.

Bones!!!! Avui tocava ruta rodadora fins Anglesola, al Urgell. En un mati fred em trobo amb els companys del CC Eddy Mur, els del grup "B", el tranquil...pero, com tiven, jejeje.... participem en aquesta matinal de bici els amics Manolo, Montse, Joan Diaz,  Pere,Juan Fuentes, Jordi, Mingo, Carmelo, Vallejo, David, Regino, Josep Maria i els nous fitxatges, lo meu vei i amic Ramón, alias "Montxo" el de Bilbao, i dic que de Bilbao ja que lo colega este anava sense guants i de maniga curta, amb la rasca que fotia; i també l'amic de Vilanova Manolo, que s'està iniciant amb la Flaca...en fi, a les 8h. ens fiquem en marxa tots plegats fins a Sant Genis i Jorba, amb el David, el Pere i jo encapçalant la grupetta, atravessem Jorba i ja comencem a pujar la Panadella, tivant del grup amb altres cicloturistes que havian per alli, com  el Jaime, el Angel, que anaven a Rocafort....al passar per Santa Maria del Camí, ens absorveix la resta del grup i em "quedo", encara falta perfeccionar aixó d'anar a roda... tot solet (be, havia lo "novato" Manolo que encara anava mes enrere), vaig tirant i al arribar a la Quinta Forca em trobo amb el Josep Maria, que s'havia quedat enrere també i em diu que el Manolo havia donat la volta (?)... pugem la Panadella i alli també s'afegeix el Vallejo que havia reculat uns mts...tots tres anem pujant a base de be, vamos, potser de les vegades que he pujat millor la Panadella, pero sóc conscient que la grupetta van forts, jejejee...allà s'esperen fent rotonding, jajaja...i en bloc ja baixem la Panadella a tot plat....pero torno a perdre la roda...passat Sant Antoli, l'amic Juan Fuentes m'esperava i a la seva roda i marcant una bona serie a uns 40 km/h atrapem el grup a Cervera.... i aixi tots plegats en bloc passem per la Curullada, Fonolleres -on el fornicio i el bon jalar es donen la mà, jejeeje- i reagrupament a Tàrrega per encarregar per telefon l'esmorzar....amb l'intendencia solventada, uns pocs qms. més i ja hi som fent un sprint final a Anglesola, on al Bar Marina, disfrutem d'un bon esmorzar i a bon preu, lloc recomenable pels ciclistes..... quan estavem a la sobretaula es presenta el Manolo, que, sense voler i per un malentés del Josep Maria, l'haviem deixat "tirat", pfffff, a les 11'15 h. reemprenem la tornada tot desfent el cami....ens "escapem", el Pere, el Ramón i servidor amb un pedaleig alegre i atravessem Vilagrassa, Tàrrega i a prop de la Curullada ens neutralitza el grup... i somhi!!! ja m'hi torno a quedar....qué deu fallar??? aixo que anava pedalant pero sense cremar-me.... tot solet atravesso Cervera, Vergós i pujo la Panadella, amb un Solet que s'agraia...al meu pas....baixo el port aquest, i la resta fins Igualada a bon pas...amb temps de trobarme la colla al Bar de la Joana per hidratar-se amb suc d'ordi.
La sortida, 113 qms i un promig lleugerament superior als 25 km/h....vaig bé, pero hi han que van millor...algo s'haurà de fer al respecte. Lo diumenge que ve tinc cicloturista Solidaria a l'Hospitalet, sempre va be combinar l'altruisme amb la teva aficció, pero lo demés Salut i Pedals i demanar disculpes per no haver-hi més fotos a la crònica, a vegades la teconologia juga males pasades, jejeje....

No hay comentarios:

Publicar un comentario