Vistas de página en total

domingo, 22 de julio de 2012

VIROLAI-SORTIDA CONCENTRADA D'AVUI. 22-7-2012.

Avui sortida en Flaca, amb pocs qms. i un desnivell guapo, flirtejant la sacrosanta muntanya de Montserrat i amb una temperatura molt agradable, tenint en compte que estem al bell mig de l'estiu.



Em trobo amb els companys del CC Eddy Mur, potser una vintena llarga de ciclistes, tot un éxit tenint en compte que molts gaudeixen de les vacances estiuenques. Poc després de les 7'30h. i amb una temperatura un pèl fresqueta -digna d'agrair- ens fiquem en marxa atravessant el Poligon d'Igualada, i a Can Roca ja foto un pal, i tot solet passo per Odena i cap a Maians en la seva suau pujada. En poc rato arrivo alli, i m'espero al grup uns pocs minuts... i vec que decideixen els màquines pujar a Castellfollit del Boix, els més gallines per la cta. vella, jejeeje... decideixo guarnir la sortida amb la pujada, i clar, han passat a tot taco i m'he vist negre per agafar la roda... que si, al final la he pogut atrapar, pero a meitat de la pujada, la he perdut -com tiven aquests companys-, vaig pujant potablement -dins de les meves possibilitats- i quan sóc a Cal Lleonard, vec que el company Juan Fuentes ha patit una punxada... estava en companyia d'alguns companys, pero em diuen que continui... atravesso Castellfollit i en companyia d'un altre compi ja baixem fins a Canyelles per la seva pista asfaltada, amb un paviment una mica fet caldo i amb unes baixades vertiginoses... anava flipant, perque era el primer cop que baixava en bici per alli (encara que aquest tram de pujada l'he fet varis cops amb btt o flaca i m'he apercebut de lo que havia pujat)... uns 4 qms. ben divertits i de propina un repetxó molt matador, on m'he quedat clavat per no portar la relació adequada, en fi.... ens reagrupem al trencall i esperem la resta del grup. Aixi és i a tot plat ja baixem cap els Maricons i Sant Salvador de Guardiola, on he perdut altre cop la roda.... a partir d'aqui hem anat cadascú a la seva bola...uns pel Calvet i ca la Iaia, i servidor atravessa Sant Salvador i agafo la pista asfaltada en dura pujada tipus Mortirolo i amb bones ombres i paissatges, on vec que al meu devant van dos companys meus, a uns 300 mts... surto a la cta. de Can Massana, i al arrivar al trencall de Marganell vec que hi han els meus amics Mingo i Carmelo, preguntant per la resta de companys...decidim baixar els 3 fins Marganell i poc després atrapem uns pocs companys més, i a rodeta arrivem al Restaurant que hi ha sota el trencall de Sant Cristòfol (no m'enrecordo del nom), on al final parem tots a esmorzar, esmorzar correcte i a un preu també correcte, pero millorable... a les 10'15h. decidim la tornada, i començo a encapçalar el grup baixant a tot plat fins Castellvell i el Vilar, Monistrol, salvant dos repetxonets, i amb el Llobregat com testimoni mut.... i engresco la penya per pujar els Onze, la mitica pujada de Monistrol a Montserrat.... a ficar ferro i cap a amunt, en una carretera en pujada dura i evitant les motos, cotxes i autocars assasins, jejeje.... vaig pujant al meu aire, encara que he vist que hi han companys que van millor que jo, pero jo tranquil, donat que hi anaven uns quants darrere meu, jejejee... l'ultim qm. i mig, tot un clàsic, com s'enganxava la bici, i suant com un pollastre... al final arrivo al trencall del Santuari, i agafo la cta. de Can Massana on a Sta. Cecilia hi han uns quants esperant... aprofito per hidratar-me i esperar als retzagats. Ens reunim i continuem fins Can Massana pel seu tram trinxacames, mes pujant que planejant o baixant, i fotent pals com un gamberro, jajajaja... es un tram que detesto, pero avui he disfrutat com un porc. Arribem a Can Massana, trenquem fins Montserrat Parc, tots a roda, i baixant el Coll del Bruc, ja els perdo -i aixo que he millorat molt a les baixades,pero.....-, tram d'autovia obligatori, i trenco fins els revolts de Can Llucià, atravesso Castelloli, Can Parera, i per la vella N-II passo per Sant Sebastià, i surto al Pla de les Gavarreres... solet dono la volta a Odena, i parada en un bar del Poligon per recuperar sals amb els amics Juan Fuentes i Lázaro (al que dec les fotos de la sortida d'avui, donat que la meva càmera digital s'ha mort RIP). Sortida d'uns 88 qms. i un desnivell potser superior als 1500 mts. El promig, discretet, per la tralla d'avui. Salut i Pedals!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario