domingo, 15 de julio de 2012

"ANARKO-SORTIDA" A BARBERA DE LA CONCA, DINS DE LA CONCA DE BARBERA. 15-7-2012.

Tranquils, que no parlarem de les teories de Bakunin o de Buenaventura Durruti, jejeje...diguem que avui hem disfrutat amb la sortida d'una manera diferent: grupetta trencada, vent de cara en bona part de la ruta, 4 reagrupaments, esmorzar "self-service", en fi, anarquia total, jajaja... i almenys un tram de carretera inedit per mi.

A les 7'30h em cito amb els companys del CC Eddy Mur, una vintena de ciclistas, i decidim anar a Barberà de la Conca, ens fiquem en marxa cap a Montbui, boscos de Can Vidal, la Portella, a roda tot el grup... baixada fins Miralles i seguim amb la pujada a la Punta Blava, on no he pujat tant bé com altres ocasions, quasi anava despenjat del grup... i amb le puto vent de cara, sort que el nostre Cap de Files, en Jesús, m'anava donant instruccions i alguna reganyina, jajaja... baixada fins Esblada i ens reagrupem, per demanar l'esmorzar, decideixo baixar sol -per alló de que a les baixades em quedo algo- i efectivament, he disfrtuat en solitari la baixada fins a Querol, agafant les corbes una mica confiat -tant és aixi que una mica més i m'estampo contra una furgoneta que venia en sentit contrari, cuidadin, cuidadin,...- passo per Querol, i tot planejant i baixant a tot plat, poc avans del Pont d'Armentera m'atrapen els màquines... continuo sol, pero saben que encara quedaven companys al darrere. Passat el repetxó d'alli, altre reagrupament, i decideixo anar sol, al poc m'atrapa l'amic Roger i tots dos pujem el repetxó del Mas del Plata, per després comenzar a baixar la llarga recta, i a bona velocitat, on ens atrapa el primer grup, un rato a roda, pero al final perdo la roda, i en companyia un pel distant, arribem al Pla de Sta. Maria.... enfilo fins a Cabra del Camp, amb un fort vent en contra, quina pesadilla de tram, 3 kms força durs, i el grup el tenia uns 200 mts al devant meu... sort que m'atrapat en Jesús i a roda seva he pogut pujar millor, fins que ha tingut que parar a atendre una trucada telefonica... tot aixi atrapo el grup a Cabra del Camp i ens reagrupem un altre cop... per lo que es veu encara quedaven 5 companys enraderits... continuem en suau pujada, i al damunt, al trencall de Barberà trobem l'amic Regino -que ha vingut de la platja amb la seva flaca- i ens condueix al Roger i a mi fins Barberà i al Bar de la Cooperativa....deixem les bicis dins, i mentras esperem la resta de la grupetta, dono compte d'aquest establiment, el tipic bar del poble (molt maco el poble,per cert) amb les taules de marbre, la seva taula de billar, el futbolí... als pocs minuts ja hi som tots i disfrutem de l'esmorzar més extrany dels que he fet amb la colla: tota classe d'embotits i formatge, amb un bon pa amb tomàquet i un bonissim vi de la terra...lo que passa que els hostalers han quedat desbordat per tanta afluencia de ciclistes i motards, i naltres hem muntat la taula, l'amic Alfonso ha servit els cafés,...quasi un "self-service", i el servei una mica lent... el preu, millorable. pero bueno, de pitjors ens hem sortit...són les 11'45h. i toca tornar a casa, decidim anar a cercar la carretera de Sarral, i alli surto a tot plat, als pocs kms. m'atrapen els meus amics i tots juntets fins Sarral, pujada suau fins Rocafort, i quan estava a punt d'anar amb els màquines fins Conesa, en Juan Fuentes em diu que esperem la resta dels retzagats i tornem per les Piles i Sta. Coloma. En efecte, ens unim a dita resta, i ja decideixo pujar el Coll de Deogràcies a bon ritme, baixo a les Piles, i a Sta. Coloma m'atrapen els compis Joan, Jordi, Juan i Pere, i tots cap a Aguiló, baixar a Tous i cap a Igualada, declinant el fet d'anar a fer la cervessa...és temps de retallades, jajajaja!!!!... Sortida d'avui, amb bones sensacions, tret de la pujada a la Punta Blava, que he patit algo.... 115 qms. i un promig d'uns 27 km/h. Salut i pedals!!!!