Vistas de página en total

domingo, 1 de julio de 2012

TREIENT LA "VELLA" DE PASSEIG O FRIKI-SORTIDA D'AVUI. 8-7-2012.

Un títol molt suggerent -i encara és queda curt- per resumir la sortida d'avui. Una sortida "revival" que em feia recordar quan m'iniciava a la bici als meus tendres 35 anys, jejeje... era alló de fer carretera amb la btt, aleshores una pessada bici de 6 pinyons i un ferrallot, per veure com estava de "fondo". El fet de fer bici de carretera ha quedat ben evident amb la sortideta d'avui, i el promig ha millorat una cosa bàrbara, apart dels anys que porto ja aficionat a la bici, sigui btt o flaca.



Em cito amb els amics del CC Eddy Mur, a les 7'30h., una vintena llarga de ciclistes, i com servidor tenia que estar d'hora a casa, els acompanyo uns quants qms., ja que ells anaven a Les Pobles i Santes Creus, aixo si, amb un cel ennuvolat, temperatura que ha baixar força -uns 20ºC, i amb amenaça de pluja. Sortim tots plegats fins Sant Maure, i passat alli, amb la meva velleta Giant de quasi 14 kgs. foto un pal de can Déu, tot pedalant passo per Montbui, i ja estic pujant a la Portella i amb el grup a certa distància... poc avans de la Censada, m'atrapen, i a roda aguanto un rato, pero després ja els perdo, jejeeje... baixada a tot taco fins cal Escolà i Miralles, on he ficat el ferro a 54 km/h -pensava que s'anava a desarmar, jejeej- i al pla de Miralles m'apercebeixo de que encara porto gent al darrere... jejejeej... arribem a les Quatre Carreteres, i alli m'acomiado dels meus amics i tot solet ja vaig cap a les Colomines, un tram bastant pestós, amb alguna que altre baixada, i amb el vent de cara... pero em sentia bastant bé, i passant fred també... arribo a Cal Alemany i bona baixada fins que trobo la pista GR (avui asfaltada) que em durà a Bellprat, a tot plat i amb el vent de cua, alli anava a bona velocitat. Arribo a Bellprat -trago d'aigua i fotos- i per fals plà i a tot plat, i vencent dos repetxons ja sóc al trencall de Cal Maginet. Tram de pista tipus Starratto, pero desde alli per excel.lent pista asfaltada baixada a tota màquina fins el Pantà de Tous, i Tous... fins a Igualada ha sigut "visto y no visto"...qué tinc que dir de la meva velleta Giant, bici molt còmoda i ideal per fer una Maratón de los Monegros, segur que faria millor marca que en les 2 edicions que he participat, ajajaja... en fi, sortida evitant la pluja, 57 qms. i un promig de 21 km/h. Salut i Pedals!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario