Vistas de página en total

sábado, 7 de julio de 2012

EL MORTIROLO DEL MONTMELL. 7-7-2012.

Sortida carretera pedalant pels Penedessos, i amb la guinda del Mortirolo de la sub-comarca del Montmell: El Coll de l'Arca, portet de categoria extra que supossa 12 qms. de pujada des de la Bisbal del Penedès, on els ultims qms hi han rampes del 17%... que per un globero com servidor supossa quasi una proeça, amb bon resultat, per cert...m'agradat molt pujar per alli, l'unic negatiu que el tram aquest semblava la Travessera de Gràcia, pels nombrosos cotxes que passavan per alli (potser venien d'esmorzar d'Aiguaviva amb la tajà vinagre, jajajaja....






Em cito amb el Joan, el "miní-jo", company de club i un bon amic, amb moltes QH al seu haver, i a les 7'30h. ens fiquem en marxa des de el meu barri, i a tot plat ja baixem a la Pobla de Claramunt, pujadeta al Tio Nelo, passem per Capellades i pujada dolça al Coll de Mata, baixada a la Font del Bosc, i passat alli perdo la roda del meu company, que baixa com un diable... arrivo a Sant Quinti de Mediona, i a les afores ens reagrupem...lateral fins les Casetes d'en Raspall i agafem el trencall amb forces tobogans fins Guardiola de Font-rubí, passem per alli i enllacem amb l'excelent carretera que ens durà a tot plat i a bona velocitat fins Sant Martí Sarroca, poc avans d'arrivar alli, pedalem per les carreteretes secundàries i quasi laberintiques, entre vinyes fins la Bleda, i poc després ja enganxem la cta. principal i a tot pedal passem per Castellvi de la Marca, després per la Munia, on defugim el fet de parar a esmorzar donat que era d'hora...seguim per un tram amb algú repetxó fins Sant Jaume dels Domenys, a roda sempre, passem per Llorenç del Penedés, i des de alli seguim pel Papiolet i arrivem a la Bisbal del Penedès, on parem a esmorzar en una xurreria-bar on es han cardat una bona clavada, obviaré el nom, pero no tornarem mai més, jejejee... encara que l'esmorzar estava força bé. Amb 65 qms i quasi les 11h. decidim la tornada, i com no, ja toca pujar a la Juncosa del Montmell, per una bonissima carretera, amb uns 2 kms inicials ben durets, jajaja.... després la pujada es suavitza amb algun que altre fals plà i al cap d'uns 4 qms., passem per la variant de la Juncosa i au!!! a pujar el Coll de l'Arca, de primeres sobrat de pinyons, pero al veure la senyal del 17% començo a ficar ferro, i l'amic Joan al meu costat, pujem de fàbula esquivant els cotxes que venien de cara, jajaja.... i mol bé, pero el Joan em diu que falta lo més dur encara..... i si, les dos ultimes corbes la bici em "pesava" un colló i jo j'anava a 5 qm/h...el Joan em diu que venia un cotxe, i jo ja m'anava a l'esquerra de la calçada, pero treient forces de no sé òn, he anat al meu carril i voilà!!! Port conquerit!!!! encara que m'ha dit el Joan que estava blanc per l'esforç, jajajaja.... foto al canto per inmortalitzar aquesta fita i toca baixar a Aiguaviva pel tram del 13%.... un regal dels Deus....enllacem amb la cta. tot baixant les Ventoses fins el Pla de Manlleu, i aqui comença el tram més pestos de la meva vida... els 6 kms que hi han fins els Ranxos de Bonany..... joer, hasta se m'ha fet llarg, jejeej... el Joan ja m'estava esperant als Ranxos, i el tram per Valldosera i la tatxuela de Can Gassons, l'hem pujat de puta mare tot xerrant... després la pista que ens durà a la Serra de la Llacuna on he pujat millor que mai, un tram amb pujada sostinguda pero no matadora... coronem la Serra i baixada fins a la Llacuna i les 4 carreteres, visto i no visto... per després anar a tot plat fins Montbui i Igualada, aixo si, previ pas per les tatxueles de Cal Escolà i la Portella. La sortida d'avui, 125 qms i un promig proper als 24 km/h... la segona part de la sortida amb força desnivell i tralla i afegir que avui el dia estava núvol pero gràcies a Deu que no ha plogut. Salut i forces Arques, jajajaj...

1 comentario:

  1. Hola Marcel dime donde esta ese contenedor, para ir a buscar la " flaca "

    ResponderEliminar