Vistas de página en total

domingo, 27 de mayo de 2012

SORTIDA CARRETERA A PINÓS I A LES BAIXADES ENCARA EM QUEDO. 27-5-2012.







Segueixo enganxat a la Flaca, encara que per vacances espero bttejar algo, que si no.... ja ve el bon temps i la calor, i avui amb els companys del CC Eddy Mur, decidim de pujar a Pinós. Ens citem una vintena de ciclistes, i els marxosos faràn Maioles i les Coromines, i els més tranquils pujarem per Copons i Calaf. A les 7'40 h. i amb boirina fresqueta ens fiquem en marxa, i ja estic pujant a Sant Genís, on faig el Premi de la Muntanya, jejeje... volta a la rotonda i em fico a roda del grup, pasem per Jorba i enllacem amb la carretera de Calaf, amb la variant pepinera de Copons i pujada agradable fins alli, on amb els companys Joan, Manolo, Isidre i jo anem comandant el pelotó. Volta turistica per Calaf i amb el Sol ja lluint, i agafem la carretera de Pinós... inicialment en baixada i pujo a plat el repetxó d'Aleny amb un pal marca de la casa, les baixades... bé, pero sempre m'hi quedo... en fi, atrapo el grup i passem per Sant Pere dels Arcs, i alla perdo la roda del grup... pujo molt bé el repetxó de Puigpelat i alternat plans i alguna baixada llarga vaig fent, i amb el grup a la vista, uns 200 mts devant meu... pujo per Can Nadal, baixada i ja no vec el grup... que faig??? podria baixar a Vallmanya i pujar a Pinós pel tram durot, pero m'he curat en salut i decideixo pujar del tram del Cementiri... rampa inicial bastant enganxosa, descansillo, i atrapo als companys Pedro y Ernesto, on el primer tenia algun problema amb el pedalier... continuem pujant i alli em manifesto, el clásic tram del Cementiri i amb rampes del 14% on he pujat be, també he patit, eh??? i amb unes vistes i impresionant l'altura que anavem guanyant... poc avans d'arribar a Pinós m'atrapa el Pedro, pero el premi de la Muntanya ha sigut per mi... alli havia el nostre Presi i ens ha fet la foto de rigor, per cert, recuperant-se d'una operació que li han fet fa pocs dies.... parada a l'Hostal de Pinós, on aprofito mentres esperem la resta per fer fotos i visitar el mercat que fan allà... al cap d'uns 20 min. arriben la resta que han pujat per Vallmanya... tots suats i vermells, algú dels nostres ha requerit els serveis de la furgo escombra... de fet, és una pujada de 6 kms.molt dura, i amb la calor apretant, pues poden passar aquestes coses. Esmorzar de campionat alli i a bon preu (amb un pa bonissim)... A les 11h. decidim la tornada i els marxosos aniràn a Solsona, Coll de Clarà i Bassella (per alló de la Quebrantahuesos), i la resta baixem a tot plat fins a Su, quina baixada més maca i despendolada... en quedaba enrera pero als repetxons que hi han des de Su fins el Miracle i l'Hostal Nou he fet un bon recital de pals, pa que vean!!!! Arribem a l'Hostal Nou i enganxem la carretera de Biosca, carretera molt ondulada en inici, i  altre vegada perdo la roda del grup... si jo baixava a 57 km/h els altres a 72 km/h... no se si falla la bici o el ciclista, jejeje... arribo a Biosca i em trobo al Juan Fuentes i ficant-me a la seva roda atrapem el grup a Torà, bon ratet a roda, amb l'ajuda també del Manolo (moltes gràcies) per coronar Cal Sugranyes i arribem a Calaf, baixem cap a Prats de Rei, i tot baixant (solet, altre vegada els he perdut, i amb el vent de cara...) resignat, passant per Copons, Jorba i al arrivar a Igualada sento...Maaarceeeel!!!, els meus amics Jordi i Mingo, que estavan fent la cervesseta, després dels seu tute fins Bellpuig... m'apunto al event cervessaire i bona tertulia amb aquest companys... en fi, sortida de 130qms. i un promig fregant els 25 km/h... com sempre, bé,... pero lo que em te una mica empipat és el tema baixades, ens haurem d'aplicar en aquest tema, per lo demés... Salut i Pedals!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario