Vistas de página en total

sábado, 19 de mayo de 2012

SORTIDA "AUSTERA" PER LA SEGARRA I DEMES. 19-5-2012.



Avui dissabte un altre sortida amb la Flaca per desengrassar -demà treballo- i amb els companys de Club els amics Giralt, Jaume i Jordi, on la seva llei es fer qms. sense parar a esmorzar, en fi... a fi de comptes aquesta sortida ha servit per veure el meu "aguante" sense disfrutar de les viandes que ens ofereixen durant les rutes. En un mati nubol i fresquet, ens citem al punt de trobada, i a les 9'15h ja estem donant pedals, trenquem cap a l'Espelt i ja estem pujant a Cal Estruch, pasant per la Grasa, per l'antiga pista de terra -avui asfaltada per xinxar els btteros, jejeje- on he donat un recital. Baixo rápidament fins al Pla de Rubió, i m'espero als meus amics. Al poc rato apareixen i a tot plat baixem fins Copons, pujada per la seva variant amb pal de la meva creació i tot solet vaig pujant a ritme fins Prats de Rei. Allà m'espero donant voltes a la rotonda i al cap de 5  min. ja els tinc de nou... seguim pujant fins Calaf i poc després agafem la carretera per pujar a Conill, on he apretat de valent i a roda meva en Jordi, que poc després m'ha fet un "hachazo", grrrrrrr!!!! planejem fins Pujalt i Ferràn, pujem el seu repetxó a plat, travessem Sant Ramón, i tots plegats anem rodant pel tram de la Melgosa, amb un paviment digne de la Paris-Roubaix, amb tota clase de pegats i clots al paviment, solució anar a tot taco per no notar aquest ferm irregular.... avacem a plat per les Olujes, arrivem a Cervera, i anem a cercar l'antiga N-II i amb el vent en contra -fins ara amb vent lateral i de cua-, atravessem Vergós de Cervera, i allí m'escapo per enfilar la Panadella, malgrat el vent, he pujat força bé... corono allà i altres 5 min. per esperar els companys... decidim la tornada i la fem pujant a Sant Guim -altre vegada solet jo-, passo per Mas Vilar i poc després enllaço amb la pista asfaltada de Veciana amb el vent de cua i baixant a tot drap, continuo fins Copons en un tros de carretera força transitat per cotxes, passo per Copons i enfilo la cta. fins a Jorba, poc avans m'atrapen els meus companys, i tots plegats cap a Jorba, Sant Genis i cap a Igualada, sense fer la cerveseta tampoc, en fi... sortida "low cost", pero en bona companyia, és clar. Al final 105 qms. per mi i un promig discret, apenes 24 km/h. Salut i pedals!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario