Vistas de página en total

martes, 1 de mayo de 2012

ELS DOTZE APOSTOLS PEDALANT A BELLPUIG. 1-5-2012.




Avui en un matí fresquet ens reunim els amics Joan, Carmelo, Eduard, Isidre, Jordi, Pedro, Juan, Ernesto, Josep Maria, Jaume, David i servidor. Val a dir que un altre David ens ha acompanyat fins la Panadella, en definitiva 12 de colla com els Apostols, pero no hi havia cap Judes, jejeje.... A las 7'35h. ens fiquem en marxa i a pujar la Panadella en grup i a roda, amb algun pal per part meva o del Joan, i ràpidament arribem a la primera i potser unica dificultar del dia. Baixem la Panadella fins Cervera, i baixant a tot taco no puc agafar la roda dels meus companys, en fi, baixant son millors, lo bo que, en la distància, sempre els tenia a la vista. Passo pel tunel de Cervera i el seu repetxó i a tot plat fins la Curullada, Fonolleres, atravessar Tàrrega, i per la antiga N-2 i el lateral de l'Autovia arribo a Bellpuig, on al restaurant El Caliu gaudim d'un esmorzar de primera categoria i a un preu molt ajustat: Torrades, Alioli, Llom, Botifarra, Cansalada, Patates fregides casolanes, amanida de ceba i olives, truita de patates...qualsevol dona pedals amb aquesta fartanera, jajajaaj.... a les 10'45 h. reemprenem la tornada i desfem el cami fins a Tàrrega a bon ritme i en grup, enllacem amb la C-14 i alli foto un pal on em segueixen el Jordi i l'Eduard, pero finalment som absorbits pel grup... coronem la Portella i ja estem baixant a Guimerà, alli el Joan fot un pal i l'Eduard i jo l'empaitem, pero no hi ha manera.... aquest tio està molt bregat. Passem per Vallfogona de Riucorb i poc avans d'arribar a Rauric m'atrapen i em quedo un pèl despenjat,pero anava tirant a plat i amb bones sensacions, però no sé que m'ha passat... i aixi, tot solet ja baixo cap a Santa Coloma de Queralt, Aguiló, bona planejada i amb el vent de cara pels Plans de Ferràn, i baixada despendolada fins Tous, continuo a ritme molt potable i quan arrivo a la Guixera, dic... bah! aniré cap a Jorba, per la pista asfaltada de Joveró, pujo a Jorba pel seu rampot i baixada fins Igualada, on al Poligon em trobo amb els amics Ernesto, Juan i Carmelo per fer la cerveseta. 135 qms., promig de 27 km/h... i sortida on he disfrutat, pero em costa agafar la roda en pla i baixades...m'hauré d'aplicar una mica més en aquest aspecte i no cremar-me tant, jajaja....la meitat dels qms. els he fet sol com un mussol, jajaja... Salut i Pedals!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario