Vistas de página en total

lunes, 7 de mayo de 2012

SORTIDA "KAOTICA" A SARRAL I FORÉS. 6-5-2012.

Pals, intrusió en Marxa Cicloturista, automonorruta, etc... una sortida la d'avui amb la Flaca amb un seguit de circunstàncies variades, jejeej.... Em cito amb els companys del CC Eddy Mur, i a les 7'35 h. ens fiquen en marxa i en un mati fresquet i algo nuvol, uns 30 ciclistes per anar a Sarral. Sortida a ritme fins Tous i ja estem pujant cap a Sta. Coloma, poc avans d'arribar a Tous foto un pal i m'atrapen els amics Joan i David i se m'escapan, esprinto per agafar la seva roda i enfilem la pujada, tot un plaer amb aquests ciclistes més experimentats que jo, pero s'em van escapant i tot solet, previ adelantament per part del màquines, continuo pujant i amb bones sensacions... se m'uneix el Pedro i tots dos donant-nos relleus nem fent i la resta del grup molt enrere... hachazo per part del Pedro al coronar els Plans de Ferràn, pero servidor fot un pal a tot taco fins Aguiló, on atrapo els màquines... reagrupament per encarregar els esmorzars i sortida diabolica a tot plat fins Santa Coloma, alli fins les Piles a roda i en grup tots plegats (tota una delicia pedalar aixi), i a Biure m'encanto i perdo la roda del grup (aixó de badar es criminal, jejeje), pero no perdo el tindrels de vista uns 300 mts davant meu. Pujada al Coll de Deogràcies i baixada ràpida fins Rocafort, on m'aturo a saludar a l'amic Fidel que estava per allà amb el seu cotxe, continuo fins Sarral on amb els meus companys esmorzem al Bar la Cruilla, i, com sempre, gentilessa per part del seu amo per deixarnos el magatzem per guardar les bicis. Els màquines fan un breu esmorzar i la resta un esmorzar "de llei". A les 10'30h. decidim la tornada... els màquinas a seguir la Cicloturista Racons de la Conca i la resta uns a desfer el cami, altres per Guimerà i Belltall, i servidor amb els amics Isidre, Joan, David i Pedro decidim pujar a Forés a veure pasar la Cursa. En efecte, ja surto de Sarral a bon ritme i em pujada un tant pestosa, trobem diversos controls de la cursa, i al trencall de Forés m'adelanten els meus amics, i aixi anem pujant els rampots de Forés (10% de pendent mitja en 4 qms), on he disfrutat molt i també de les bones vistes... ens trobem els ´màquines i alli veiem passar els Corredors, al cap d'uns 5 min... el màquines tiren cap el coll de les Pinyes, i nosaltres nem fent per la pista asfaltada fins a Conesa, els perdo de vista aquests compis i aqui s'inicia la meva automonorruta, continuo fins les Piles, Santa Coloma, més feliç que un ginjol... i al arribar a Aguiló decideixo pujar fins Bellmunt i baixar a la Panadella, tram amb molt vent lateral pero que la baixada fins a Igualada amb vent de cua i una delicia. Finalment 108 kms. i un promig proper als 26 km/h. Bones sensacions, pedalar en grup, pedalar en solitari,... i ja pensant en la Terra de Remences el proxim diumenge. Salut i pedals!!! i disculpeu que no hi hagin fotos, grrrrrr...

No hay comentarios:

Publicar un comentario