Vistas de página en total

domingo, 22 de abril de 2012

SORTIDA CARRETERA A LES POBLES. 22-4-2012.

Altre sortida més pel sac. Aquest matí em cito amb els amics del CC Eddy Mur, on erem força colla com sempre, i pocs minuts després de les 8h. ja estem rodant cap a Les Pobles. Els "marxosos" han fet una ruta alternativa amb pujada al Montagut i tot i a "pelo", o sigui, sense parar a esmorzar. Pujem cap a Montbui, i ja foto un pal, Boscos de Can Vidal i m'atrapan els companys Joan, Jordi, Isidre, una noia que corre amb el Caja Rural que aprofita per enternar-se amb nostaltres, David.... a ritme i donant relleus assolim la Portella i ja baixem cap a Miralles i les 4 Carreteres, reagrupament per alló de encarregar l'esmorzar, i au.... cap a Cal Pixallits i pujar la Punta Blava, que cada cop la pujo millor, baixada a tot plat fins Esblada i Querol, i continuem baixant fins el Pont d'Armentera. Bona planejada a plat fins Santes Creus i pujadeta pestosa fins les Pobles, on al seu restaurant El Tastet gaudim d'un bon esmorzar en tota regla... poc després venen el "marxosos" a pendre un café i una pasta. Decidim la tornada i estava en un tris d'anar amb els màquines, pero el grup tranquil m'han volgut fitxarme, jejeje.... continuem aleshores a desfer el camí, i en companyia també del company Regino i la seva dona Lola, que passen el cap de setmana a la platja... tot baixant cap a Santes Creus se m'escapen, pero passat el monestir ja els atrapo, palo al canto, i tot solet ja passo pel Pont d'Armentera, pujada progresiva fins Querol, i mentres pujava cap a Esblada em trovo una sorpresa molt agradable, l'amic Victor de Vilafranca -tot un crack dels pedals- que baixava cap a Stes. Creus, m'acompanya fins Esblada i foto de record al canto. Em despedeixo d'aquest bon amic i la grupeta ja m'atrapa... a empaitar-los i pujant la Punta Blava, esprint digne d'un premi de la Muntanya, jajaja....l'amic Giralt m'ha avançat, en fi... sap més el diable per vell, que no pas per diable.... baixada i els torno a perdre de vista, bona planejada amb vent de costat, uffffff, Miralles i pujant el repetxó de Cal Escolà atrapo el grup, altre pal fins la Portella i baixada a tot plat fins Montbui i Igualada. Avui les sensacions molt bones, està vist que lo meu son les pujades esteses, digne d'un Escarabajo Colombià. 104 qms. i un promig una mica discret, poc més de 23 km/h... pero satisfet per lo d'avui. Salut i pedals!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario