Vistas de página en total

lunes, 9 de abril de 2012

SORTIDA "MIXTA" AMB SINDROME D'ULISES. 9-4-2012.



M'estic fent vell.... quantes vegades havia sortit sol en bici i amb tirades llargues, pero avui m'he adonat -aixo que tenia a la ment fer una sortida de sol a sol- de que m'ha vençut el sindrome d'Ulises, aquell ànsia quan ets lluny de caseta, jejeje-. Arribes a la conclusió de que si tinc intenció de fer molts qms. tinc que anar acompanyat, és més "llevadero"....
Anem al grà, em llevo d'hora i agafo la meva reliquia Giant de 12 tacos, i a les 7h. del mati em posso en marxa.... per asfalt fins a Can Roca, Odena, i arribo a Maians... aqui començo a menjar-me el tarro, i és que aixo de pedalar sol ja em ve una mica gran.... decideixo agafar la pista de terra de Sant Pau de la Guàrdia, i per allà vaig pujant, arribo a Cal Palletes, i baixada per pista fins Castellolí, asfalt fins a Cal Alsina i Sant Sebastià, pista i corriol per Can Macià, atravesso la cta. d'Odena i encara faig una trialereta que em portarà vora Odena i cap a Can Roca... a les 9'15 h. ja estava a casa de nou. 35 kms. la sortideta d'avui. Salut i pedals... sempre en companyia.

1 comentario:

  1. Bueno Marcel, lo importante es pedalear, solo o acompañado, aunque si es verdad que mejor acompañado... Un saludo y salud!!!

    ResponderEliminar