Vistas de página en total

domingo, 15 de abril de 2012

SORTIDA A RAJADELL AMB VENT I OBRES PUBLIQUES. 15-4-2012.

Aquest mati tocava sortida a Rajadell, amb força fresqueta i vent. Em cito amb els meus companys del CC Eddy Mur, uns 40 ciclistes, i a les 8h. del mati ja estem pedalant en grup cap a Jorba, Copons, tots en pelotó per afrontar el vent de cara, atravesem Copons per dins, amb una gran boucle digne del Tour de França, jejeje...continuem pujant a roda i a ritme, allà m'he ficat a roda dels màquines pero breu es l'alegria a casa del pobre, jejeje...al final en terra de ningú i quan arribo a Prats de Rei espero al grup tranquil, als 5 min. m'enganxo a ells i cap a Calaf, tirant per una drecera plena de clots (cuidadin, cuidadin,...) i desde alli un reptexo i baixada a tot plat fins Sant Pere Sallavinera, Castellar, amb compte per les obres de l'eix Transversal, amb desviaments i semafors de pas alternatiu, apart de pedretes, fang i clots...vamos, quasi com una Paris-Roubaix. Al final, al no haver cami alternatiu per les mencionades obres, tram d'uns 3 qms pel mateix Eix Transversal i literalment volant, per la perillositat d'aquest vial, ufffff....arribem a la rotonda de Rajadell amb un paviment fet caldo i on a més d'algu se li hauràn caigut les lentilles, jejeje....repetxo de propina i ja som al Restaurant Cal Isclet, on disfrutem d'un esmorzar correcte, amb uns llescots de pà de campionat. A les 11h engeguem de nou, i els màquines opten per tirar a Callús i Castelltallat i la resta per la carretera de Manresa. A Fals foto un pal, donat que tenia que estar d'hora a casa per compromisos familiars, i tot solet vaig cap el Moli de Buixeda i alli s'afegeix l'amic Joan i tots dos baixem cap a Sant Joan de Vilatorrada. Joan es queda a esperar la resta del grup i jo continuo cap a Manresa, pujada de la Catalana i baixada fins al Xup, paso per Salelles i Sant Salvador de Guardiola a bon ritme, a la Font Nova paro a pixar i beure algo i esperar el grup... al poc rato ja els tinc alli i per la carretera vella d'Igualada nem fent, pero al repetxo de Canyelles altre pal i aprofito per despedir-me dels meus amics. Tot solet faig aquesta carretera trinxacames i algo pestosa, arrivo a Maians i a tot drap cap a Odena i Igualada, arrivant a casa poc avans de les 13h. 90 kms. i promig de 24, penalitzat per la pujada a Calaf amb el vent en contra. Ja fa setmanes que tenim el vent com "aliat", pero amb ganes tot es pot, jajaja... Salut!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario