Vistas de página en total

viernes, 6 de abril de 2012

SORTIDA GARRULA AMB CARRILS-BICI I QUELCOM MES. 6-4-2012.














No sé per on començar... avui dia de Divendres Sant, m'he llevat aquest mati i la cosa pintava molt núvola, amenaça de pluja i desisteixo de sortir amb la Flaca. Faig feina per casa, men vaig a caminar 1 horeta, un bon esmorzar i a mig mati lluia un Sol molt maco, o sia, s'ha arreglat el dia... jo anava cap a casa remugant i emprenyat, però.... trec la meva vella Giant de 12 anyets i au!!! a passejar, aixó si, vestit de civil, jajaja.... enfilo el carril bici del Passeig Verdaguer, Av. Gaudi, Pont de l'Estadi, i arrivo a Sesoliveres i la seva ermita... tram gairebé enllaçat de carril bici des de casa meva i quasi 4 kms... continuo per carretera, aturada al parador Xacobeo de Sant Genis, una mica de via verda fins allà, i més carretera i lateral de la A-2 fins Igualada, faig fotos al carril-bici de l'Hospital i el Poligon Industrial, i per carretera fins Odena, Can Macià, Pla de la Masia, Vilanova del Cami, Ronda del Rec i cap a casa. 25 kms i 1h 20 min sense contar parades per fer aquest reportatge, que teniu aqui, dels carrils bici de la meva ciutat i els voltants. Al final, he pogut rectificar, pero encara m'en penedeixo de no haver sortit amb la Flaca. Fins aviat!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario