sábado, 28 de febrero de 2015

SORTIDA BTTERA AL PLA DE RUBIÓ AMB LA MANKO. 28-2-2015.

Molt bones!!! Fermem lo mes de Febrer amb altre sortida Bttera, a dia d'ahir no tenia cap colla o partenaire per compartir qms. de pedaleta....que si uns sense parar a esmorzar (aixó és contranatural), altres per fer rutes "repetitives"...i ahir em vaig assabentar d'un grupet d'amics bikers que feia quasi la "friolera" de 6 anys que no sortia amb ells, en concret la Mancomunitat Bttera de l'Anoia, divisió Catacracks....l'ultim cop que vaig sortir amb ells, juntament amb els meus amics Esgavellats, va ser de un record agredolç per la meva augusta persona, jejeje....sortida de cap de setmana a las Bàrdenas Reales, Nafarroa, Euskal Herria, i la segona sortida amb lesió for me (fractura d'hombro dret)...en fi, tocava reempendre lo fil i aixi ha sigut. De bon mati, per circulació "callejera" i fent el cabra previament als descampats de la Av. Catalunya em cito amb els de la Manko al Hotel Canaletas...amb temps de pendre un café i a les 8h. ens fiquem em marxa els amics Josep Mata, Josep Diaz, Anna, Bern (un biker amb moltes hores de vol, jajaja), Jaume, Joan Carles, David, Salvador et moi. Enfilem ja per la pista de terra que ens durà a Can Masarnau, passem per Cal Masies i en un tret i no rès ens desviem a lo Camposanto de l'Espelt i alli enllacem amb la pista asfaltada, otrora de terra, que ens durà a Ca La Pepa i a Cal Estruch, després d'una sostinguda pujada. On hi ha el roure de cal Estruch continuem de nou per cami de terra, algo desfet, i amb alguna rampa puntual que ens deixarà a la pista que puja a l'ermita de Sant Pere d'Ardesa....allà apercibim el dia esplèndid que feia avui, assolejat, bona temperatura i una lleugera brisa...poc avans d'arribar a l'ermita, trenquem per un altre cami amb el ferm que donava fé de la nevada que va caure fa alguns dies....inclòs amb bancs de sorra, agafem un tram una mica obag, i per un pepinillo pujem a Cal Tudó, des de alli excelent pista picant en baixada, passant per Cal Guixà i ja som al Pla de Rubió, on al Bar Social gaudim d'un bon esmorzar i "unas risas". Són les 11'15h i la majoria del grup decideix tornar a Igualada per lo més directe...em "conspiro" amb lo amic Joan Carles i decidim omplir el "casillero" d'uns quants qms...en efecte, decidim pujar al Pla del Batlle, pujada pistera dureta, amb bones rampes, 5 kms. i amb unes panoràmiques de luxe de la vall de Rubió, una vegada alli trenquem per la pista de terra una mica trencacames pero de pedaleig agradable fins a la Torre del Bausili passant per Cal Montaner i el Gavarró, i sortim a la cta. de les Maioles, breu tram d'asfalt i agafem la pista de terra que en baixada, salvant algun repetxó ens deixarà a la pista que voreja la riera de Sant Marti de Maçana...alli en dono compte de que la roda posterior anava "despendolada"....cassumcony!!! altre radio partit com fa 3 setmanes (ja començo a estar empipat amb les rodes DT Swiss, jajaja)....en fi, i per més Inri s'inicia un tram pestós de collons!!!! la pujada pistera i quasi agònica que ens durà als Repetidors, vaja quin tram i amb la calda que fotia, uffff, ufff!!! bona planejada i toca baixar la pista algo desfeta que va cap a Can Sabater....a mig baixar, l'amic Joan Carles s'acomiada de mi al trencall de Rumbà (tenia ganes de gresca, i, per ende, allagar la ruta) i jo com que tenia que ficar una rentadora, jejeje, continuo baixant pel tram clàssic dels Repetidors, passo per sota Puigbufer i a tot plat ja soc a Can Sabater, després més pista i amb la mateixa relació pasaant per Cal Roig Nou, el Pont de la "O" i Can Roca, amb temps de fotrali un "manguerassu" a la bici. La sortida, 51 kms, amb una segona part on he disfrutat molt, m'he sentit a gust damount de la bici i còmode, la dieta que vaig seguint des de fa una setmana sembla que comença a fructificar, encara que continuo lluny de la meva millor forma, encara que millor que fa algunes setmanes...anem pel bon cami. Bona matinal i millor companyia avui. Fins un altre!!!