Vistas de página en total

lunes, 5 de agosto de 2013

SORTIDETA AMB FLACA "CONCENTRÀ", I POSTERIORS VALORACIONS. 4-8-2013.

Hola a tothom!!!! Quasi un mes portaba sense pedalar, degut a una inoportuna tendinitis al braç esquerre que em va tenir una setmana de baixa, assumptes laborals i també perque a la meva vida ha arribat una persona molt especial,.... avui decideixo sortir amb la flaqueta, aixo si, amb algun kg de més i la forma, pues, algo lluny de la que tenia l'any passat per aquestes dates...pero la bici en supera i m'agrada, que carai!!! Surto de casa a les 7'15 h. amb una temperatura agradable pero que tot apuntava que faria calor i de la bona... m'atanso al punt de trobada del CC Eddy Mur, i vec que la cosa es en petit comité... vacances i la afluencia de cicliste es escasa... jo, encara continuo, o continuava, vinculat al Club... sempre m'agrada donar segones o terceres oportunitats... i si, decideixen la ruta i volen anar a Can Valls, més amunt de Ponts, i els acompanyo.... tot el grupet a roda, i vec que l'estat de forma del grup "fluix" és envejable, jo patint per agafar roda i pensar.... la ruta és llarga, quasi 150 qms i tenia que estar d'hora a caseta....decideixo acompanyarlos uns qms, i passat Jorba i enfilant la cta. de Copons, al trencall de Rubió els hi dic el què i decideixo fer una ruteta a la meva mida....per carretera cap al Pla de Rubió, per la seva pestosa recta, arribo alli i decideixo pujar a Cal Estruch per la nova carretereta, abans pista de terra, amb una bona pujada inicial, vec que em sobren 3 pinyons i vaig pujant de fàbula i tranquilament...potser no tinc el punch de l'any passat, pero vaig tibant con un camió, jejeej.... al cap de 4 qms corono Cal Estruch, aprofito per fer algunes fotos i amb el watssapp donar els bons dies a la persona estimada, i ja toca baixar fins a Ca la Pepa, L'Espelt, i tot baixant aprofito per saludar un matrimoni amic meu, en Josep i la Montse, que estaban aturats alli amb el seu cotxe.... em despedeixo d'ells i ja enfilo la antiga N-II per entrar a Igualada, atravessar el Poligon i pujar a Odena, alli decideixo pujar a Castellfollit del Boix, i pedalant comodament arribo a Maians i ja toca els 4 qms de pujada fins Castellfollit, força bé i disfrutant de les panoràmiques que es veu pujant....a les 9'45 h. arribo alli, i per variar, decideixo anar a esmorzar al Centre Cultural, on casualment em trobo l'amic Manolo y els seus compis btteros de la Peña del Biberón, que esmorzaben tambe... els hi pregunto si em poden "adoptar" per compartir taula, i en efecte... alli gaudim d'un bons esmorzar tant propi de aquellls indrets... botifarra, cansalada, pa torrat, vi, gasosa, café i octans, jejeej... bon servei al Centre Cultural i molt be de preu...bona sobretaula i "muchas risas"....ens acomiedem, ja que ells volien pujar al Cogulló per finiquitar la seva sortida....jo agafo la flaqueta, pujadeta fins a Cal Lleonard i desfaig el cami fins a Odena tot baixant. alli paro a la Cafeteria de l'amic Miquel, a fer un café i saludar-lo...despres per Can Macià i la Masia vaig planejant a tot plat, passo per Vilanova i arribada a caseta. La sortida, curteta, 56 qms, 2 h. 20 min. de pedaleig real... i conclusions, m'he he tornat Diesel, pero que no m'impedeix ser feliç amb la bici... en falta entrenament, aixo si, pero no he perdut pistonada... ah! i em sobren quilets, jejeje... en fi, salut i pedals!!!



No hay comentarios:

Publicar un comentario