Vistas de página en total

domingo, 11 de agosto de 2013

DE LLACUNEIG AMB LO AMIC TONI "TRACTORET". 11-8-2013.

Bones, avui sortideta en flaca amb el meu amic Toni, altre dels pilars en els que es sustenta la meva vida, (no ho interpreteu malament, eh???, jejeje)... en un mati que s'intuia caloròs, ens fiquem em marxa a bord de les nostres magretes aluminicas a les 7'30 h., tot atravessant Vilanova del Cami, carretereta veinal fins els Moletons, i aqui lo meu amic és despenja una mica... jo amb un ritme tranquil ja vaig baixant cap a la Pobla de Claramunt, i al bell mig del poble ja començo a pujar el collet del Tio Nelo, de 5ª categoria... vaig pedalant tot xino-xano, passo per damunt de Capellades i ja toca ja la sostinguda pujadeta al Coll de Mata... vec que el Toni no apareix i paro al trencall de la urb. de la Font del Bosc... aprofito per saludar a una persona que ocupa plenament el meu cor via watssappo :-) i esperar al Toni, per alli para un veterà ciclista preguntant si tenia un problema, cosa que no, és clar i li pregunto si havia vist un ciclista amb la vestimenta com la meva, en diu que no... i envio un watssappo al Toni dient el lloc de l'esmorzar.... tot aixi continuo per Sant Elies i baixant cap a Sant Pere Sacarrera, on he vist lo seu mercadillo dominical, trenco per la cta. de Mediona a platillo i na fent, amb un vent de cara que s'agraia tenint en compte que la calor ja picava... arrivo a lo poble, patria d'adopció del mitic porter del Barça Ramallets, desaparescut fa 2 setmanes... i alli decideixo per "fer temps" anar a les Cases Noves de Can Pardo... poblacio on tinc familiars, per aquesta estreta carretera atraveso lo raval medionenc este... i ja toca la pujada a base de rampetes tocawebs fins a les Llombardes, en especial la de Cal Casanelles i la Llombarda nova, on he tingut que ficar "todo el fierro", per prevenir caigudes, com la de la Tossa del decembre passat, que va propiciar una fractura de turmell....corono a ritme de camió -es lo que sóc ara, sobrepés,pero pujo per tot arreu, lent, pero p'arriba...- i en baixadeta fins a la cta. de Vilafranca... pujo suaument entre plataners i vec molts ciclistes que baixan la serra de la Llacuna a tot plat, jo pujant amb una relació comoda, i poc avans d'arribar a Can Cuguls, em fico a roda de dos ciclistes dels Monjos, nem xerrant i ells anaven cap a Stes Creus per Pontons... coronem la Serra, em despedeixo d'aquesta fugaç companyia... i a pijo sacado baixo la Serra en un plis-plas, aixo si, en companyia de motos de gran cilindrada, un esport que també et deixa un "cuerpo Danone", jejeje...em truca el Toni que està a Cal Tiquets, i li dic que en pocs segons estic alli.... ens trobem, esmorcem a Cal Tiquets un bon bacallà al romesco, estil de sta. Coloma, amb amanideta al mig, bon pa, bon vi, cafieses i octanillos... jejeje....en acabar, pujats en bici lo Toni s'ha ficat a sac baixant fins a Miralles, qualsevol l'atrapava... pel pla de Miralles atenc una trucada de ma germana i li dic al Toni que tiri per Carme... en pocs min. torno a pujar a la bici, amb temps d'anar un ratet amb  els ciclistes del ACA, inclós els hi he donat un relleu, que ha durat poc, jajajaja.... baixo cap a Carme tot llençat i alli m'espera el TOni, continuem fins a la Pobla a roda del Toni, es un bon rodador en pla i baixant, avui ho he comprovat.... i com bon xicot que soc a la Pobla li dono el relleu i tots junts arribem a Vilanova amb temps per hidratarnos amb suc d'ordi.... en definitiva, una bona sortida en un dia amb molta calor, 68 qms per mi i un promig de 23 km/h... el Toni, uns pocs kms menys... fem les sortides a la nostra mida, pero esmorcem juntets, jejeej... sensacions per mi??? baix de forma, es clar.... pero en plan Diesel Perkins també gaudeixes de la bici...encara que estic per perdre els kgs que em sobren i deixar de fumar d'una puta vegada... salut i pedals!!!



No hay comentarios:

Publicar un comentario