Vistas de página en total

domingo, 18 de agosto de 2013

PASEILLO FINS A RUBIO AMB LA INCOMBUSTIBLE GIANT. 18-8-2013.

Hola a tothom, entre que anit vaig a dormir tard degut a un compromis puntual (sopar d'amics, eh??, jejeej) i amb 4 hores de son avui he decidit sortir de "tranquis" y que millor que amb la meva bici Giant, de l'any 2000, para acometer tal fazaña, jejeje...una bici que va ser le primera de btt "bona" que vaig comprar i que tantes i tantes sortides, pedalades diverses, mitja de locomoció per anar al treball i tambe amb una Selénika a las seves vaines, aixo dona a entendre que mai em desfaré d'ella .
Pues jo solet, en un mati assolejat i amb algo de fresqueta em fico en marxa amb la bici a les 8 h. i ja vaig pedalant pel parc Fluvial de l'Anoia, a la vertent igualadina i m'he portat una gran decepció per la manca de manteniment d'aquest indret d'esbarjo ideal per passejar, ciclar i demés...quasi tot el caminet invait per la vegetació i que en les Xarxes Socials ja he fet eco amb la meva "verborrea" caústica i mordaz,jejeje...surto a la Ronda del Rec i en plan urbanita (de fet la sortida ha sigut anant improvisant) accedeixo pel carril bici a la zona del Estadi Atletic, Instituts i Pla de la Massa fins a l'ermita de Sant Jaume Sesoliveres, on paro a fer unes fotos i de pas aprofitar per saludar a una persona que estimo molt per wathssapp, (Ainx).....surto a la carretera de Tous i al Moli Blanc agafo la pista de terra (aqui noto que els pneumatics de la meva bici estàn hipergastats... com patinava, jejeej), i despres el cami que em portarà a Can Cansalada y la Sala, amb la seva ermita romànica...per pista pujo fins a Sant Genis i cap a Jorba per la via Verda del cami Català de lo Tito Santi, una mica de pedalada Xacobea es maco, i aixi per aquest vial faig uns pocs kms fins a Cal Tetes, on dono la volta i torno a Jorba, a les afores per agafar la combinació de cami i sender fins a Can Traber, iniciant amb una pujada sostinguda i una rampa curta pero tocawebs.... arribo a Can Traber i agafo un sender que porta fins una altres masia i alli noto que la bici se'm marxava de cul, es clar, amb rodes gastades a fer senderillos i tal...punxada al canto a la roda del darrera....busco una ombra, de fet el Sol picava, i canvio la recàmara i au, que ja eren quasi les 10 h i amb quasi 20 kms fets... ja tenia gana, i fins ara havia anat be pero notava cansanci degut a les poques hores de son.... que millor solucio que atansarse a Local Social de Rubio, on al seu bar disfruto d'un bons esmorzar -botifarra, mongetes saltejades amb all i julivert, pa torrat, vi, gasosa, café i "cert producte galaico",jerjejeej-, faig sobretaula amb una colla de 6 bikers igualadins parlant de Caminos de Santiago i també fent safareig (tant tipic en els igualadins, jajaja)... em despedeixo d'aquests companys i perque tenia certa pressa, torno a Igualada per carretera i via verda, pasant per Jorba, Sant Genis, pla de la Massa, Molinou i pel centre d'Igualada....sortida de 34 qms i un promig de 17 per hora....curteta, senzilla, "per tots els publics", que et pot solucionar el mati quan has perdut la nit, jajaja... Com incidencia, apart de la punxada i posterior reparacio, un esberzer simpatic m'ha dejao pelin fatal de planxa i puntura, jajaja... la primera foto dona fe.... salut i pedals!!!









No hay comentarios:

Publicar un comentario