Vistas de página en total

viernes, 29 de marzo de 2013

SORTIDA A CASTELLFOLLIT DEL BOIX, MIG CURSA DE L'ESQUIADOR 2008 I UN BOTZI DE VOLCAT 2013. 29-3-2013.

Avui Divendres Sant, ón el jalar tall i el fornicio està vetat per les autoritats eclesiàstiques -encara que venen el ànima al Diable acceptant la bula- i en un dia una mica ventós i nuvol, lo pecador este s'ha dignat a sortir en btt i ventilar-se un esmorzar com el Dimoni mana, jejeje...A quarts de 8 em fico en marxa, pels carrers d'Igualada i en plena circulació urbanita per anar a Can Roca, on em trovo amb els compis de Bttyallanea per fer una sortida en petit-comité (altres components del grup han anat a fer una ruta tipus Verano Azul per la via verda de la Panadella)...ens juntem definitivament els amics Juan, Joan Carles i servidor que precisament no fariem bones migues amb en Lluis Llongueras (veure fotos), jajajaja...ja estem pujant per la pista de Can Sabater (amb algun tram marcat amb banderoles i fletxes corresponents a la Volcat, proba bttera de 3 dias que transcorreix per l'Anoia i el Bages)....fem la primera pujada i trenquem cap el cami de les Guixeres d'Òdena en diabòlica baixada per després pujar progresivament amb pepino final que ens deixarà a les afores d'Odena...pista fins Cal Nasi i pujant i baixant algo per un cami molt maco fem cap a la pista de Can Brunet, encara que al poc rato ja trenquem pel cami amb el seu tram inicial cimentat i tot planejant i pujant arrivem a la Masia Samuntà (no confondrés amb el restaurant), baixem, atravessem un cami per un sembrat i a prop de Cal Jeroni pujada pedregosa i dureta que s'accentua amb un pepinaco del 15.quie se m'ha atravessat a la part final...en fi, encara noto que no tinc la forma gairebé bona... desp´res tam de sender baixant on he estat apunt de caure i pujada final em un tram de pis de roca llisa,(em començaba a resulta familiar).
Seguim per pista i amb una bona pujada que ens deixa en una granja de porquets vigilada per uns gossos "sueltos", pero que no ha passat d'aqui...enllacem amb l'excel.lent pista que ens durà a Permanyer tot baixant, trenquem a un tram asfaltat i després ja estem pujant cap a la Soleia de Can Vila, pujada sostinguda amb rampes i replanets per recuperar el "resuello"...el tram final és un sender amb vistes de vértigen (i molt maques), guarnida per un vent que casi feia caure de la bici...tram final en baixada que enllaça amb la pista que puja de Cal Xasquet. Allà m'esperaven els meus companys i continuem per la pujada sostinguda en un cami una mica desfet que ens durà a Can Prat, pujada que es fa be aprofitant be els desarrollos de la bici...bona planejada per alli i ja som a la pista de Castellfollit, que em suau pujada i vent de cua ens deixarà a Cal Andorrà, on gaudim d'un esmorzar de reglament i bastant pecaminós, jejeje...són les 11'30h i toca tornar a Igualada, proposso la ruta de tornada i pistejarem fins Cal Servitge, alternant baixades i alguna pujadeta,per llavors baixar per la Font dels Frares, Cal Brunet, Cal Roig...amb alguna pujadeta i empalmar amb la pista de Can Sabater, agafar dos trencallets senderers, Can Roca... i amb temps d'anar a pendre una cervesseta amb la resta de Companys que avui han anat de montangays (Javi, César i José). 43 qms. i uns discrets 13 km/h de promig. Sensacions, a veure, estic quasi quan començava amb la bici...trams que s'em donaven bé, he patit algo...sobrepés i falta de forma, pero almenys arribo a tot arreu...quan hagi resolt unes cosetes ja començarem a fer dieta i a sortir més regularment. En tot cas, una bona matinal i, se m'oblidava, els primers 17 kms eren comuns a la Cursa de l'Esquiador 2008, on amb la meva vella Giant de llavors de 8 pinyons vaig anar molt bé... en fi, que em faig vell, carai... salut i pedals!!!





No hay comentarios:

Publicar un comentario