Vistas de página en total

domingo, 14 de abril de 2013

RETORN A LA FLACA. SORTIDA A BELLPUIG AMB ASTRACANADA. 14-4-2013.

Després d'aquell "fatidic" 6 de Decembre, ón em vaig lesionar, avui m'he decidit sortir en bici de carretera, amb la màquina ben repassada (pinya nova, cadena, coberta, frens, etc...) i el ciclista baix de forma i amb alguns kgs de més. Em cito, al lloc de sempre, i a les 8h del mati amb els companys del CC Eddy Mur, concretament els del grup B, que fan sortides més asequibles. En un mati algo fresquet i amb sol ens fiquem en marxa una dotzena de ciclistes a empaitar l'esmorzar cap a Bellpuig. En apenes 2 kms. un company pateix una punxada i ens aturem per reparar la roda... hem perdut 10 min. i continuem a rodeta pujant fins a Sant Genis, i allà foto un pal "marca de la casa" i tot solet travesso Jorba i a la rotonda, megarotonda millor dit, del Guissona, dono la volta per fer temps....gran error meu!!! vec passar el grup i vull agafar la seva roda, cosa que ha sigut impossible per mi, tot i aixi anava pujant cap a Santa Maria del Cami i la Panadella amb el grup a la vista, en fi...pujo sol, baixo la Panadella a tot plat amb vent de cua i una mica de lateral, encara que vaig notant que encara falta per recuperar la forma que tenia avans de l'accident....atravesso el tunel de Cervera i a platet Curullada, Fonolleres, Tàrrega, Vilagrassa i ja arrivo a Bellpuig amb un promig acceptable. Arribo al rest. El Caliu on trovo la colla ja entaulada i m'han d'aguantar una reganyina per part meva, ja que no s'han esperat pujant cap alli perque algú havia dit que havia donat la volta a Jorba i fer una sortida més senzilla...un malentés, per lo que vec, en fi... esmorzo i amb la panxa plena ja em va canviant l'humor i l'esmorzar transcorreix sense cap problema. A les 11'15h. sortim de tornada cap a casa, atravessant Bellpuig, agafem la cta. de Belianes en fals plà i amb el vent de cara i a rodeta, en algun moment anava encapçalant el grup i rebia algun relleu, pero al arrivar a Belianes m'he anat quedant enrere i na fent... el vent i el fals plà en feia aplicar una relació més tranquila, plat petit i pinyó mitjà-baix, i amb el grup totalment desaparescut... em resigno i continuo tot sol fins Sant Marti de Maldà, Maldà, Nàlec, Guimerà, en pujada suau que en temps havia fet a plat, quins temps aquells!!! espero agafar la forma aviat....Vallfogona de Riucorb, on paro a fer un traguet al bidó i menjar una barreta i continuo pujant fins Raurich, després 4 kms. de baixada (la primera en 45 kms després d'esmorzar) que m'ha sapigut a glòria.... fins a Santa Coloma, des de alli, i amb vent lateral i de cara, per Aguiló, els plans de Ferràn a platillo, lo mateix que la baixada cap a Tous i Igualada, encara que em  notava cansat...i es que a qui se li ocurreix ficarse 135 kms. de bici de carretera després de tant temps!!! si es que.... el promig apenes 23 km/h, de fet, a la tornada he lluitat contra el vent, pero amb amor propi tot és pot. Sensacions, content per tornar a la bici de carretera, baixant amb confiança i com si l'hagués agafat fa 2 dies....lo negatiu, potser la falta de coordinació del grup B o fallo meu per tornar tant aviat a la flaca, sense cap entreno, en fi...en pocs dies pendré una decisió. Per lo demés, salut i pedals!!!



No hay comentarios:

Publicar un comentario