Vistas de página en total

domingo, 3 de marzo de 2013

SORTIDA BTTERA I ESMORZAR D'INICI DE TEMPORADA AL CLUB. 3-3-2013.




Avui s'iniciaba la temporada ciclista d'estiu al Club Ciclista Eddy Mur, amb volta a Carme en flaca i després d'esmorzar volta a Calaf. En el meu cas, ja recuperat de la meva lesió al peroné pero amb un estat de forma relativament baix, m'he dignat a sortir en btt, amb la meva preciada Specialized Doble pels voltants d'Igualada, ja que estic algo lluny de la forma dels meus companys de pedalades i no volia amargar-lis la sortida. A les 8h em cito amb els companys del Club i molts contents de veure'm ja damunt de la bici. En un mati assolejat i fresquet per la glaçada de la nit anterior, ells surten a fer la seva ruta i jo la meva...en efecte, ja estic anant per pista de terra fins a Can Masarnau, encara que obvio el senderó perque estava molt enfangat...segueixo pujant per Cal Masies i m'apercebeixo de que estic en baixa forma, els kgs. de més també fan la seva...en fi, continuo pujant tranquilament i vaig fins a Cal Mercader per camins i agafo el sender en progresiva pujada que em deixa a Cal Sord on m'he començat a manifestar algo, per pista fins a Cal Sanador i Ca la Pepa, on he passat molt fred al ser una zona d'obaga, i per pista asfaltada fins el trencall de Cal Ajut...altre cop ja per pista de terra pedalant a gust, dreera trialera a Cal Ajut, més pista i enllaço a Cal Cornet amb la pista de Starratto amb la seva rampeta que hi ha a Cal Rossinyol, desde alli fins a les Ceràmiques i cap a Sant Genis. Atraveso aquest bonic poble i per carril-bici fins al trencall de la Sala, on per la seva pista li foto canya de la bona, i per aquest mateix cami arribo a Can Mateu, on agafo la cta. que ve de Tous, cap al Pla de Massa, carril-bici fins el barri de Fàtima i per carretera, algun senderet i demés arribo a Les Comes, on estàn arrivant els companys de club i ens fem la foto de grup a l'anfiteatre. Acte seguit, esmorzar al restaurant del Poliesportiu on ens hem aplegat un bon numero de gent....esmorzar correcte i contundent, amb botifarra, seques, cansalada, pa amb tomaquet i demés...una pega, el servei molt lent, ha fallat la logistica i ha sigut quasi caotic, quan havia gent ja prenent el café i altres encara no tenien l'esmorzar a taula, en fi...podria haver sigut pitjor. En acabar, m'acomiado dels meus companys i surto a pedalar una mica més, paso pel Poligon fins Can Roca i agafo la pista de terra de Can Sabater, trenco pel Cami dels Maricons fins les Casetes d'en Mussons (rima i tot, jejeeje), atraveso la cta. de les Maioles i més pista fins Can Masarnau, i d'alli cap a casa, amb temps de netejar la bici i tot. La sortida, 40 kms. i un promig de quasi 15 km/h, rodadora practicament, de les que feia quan m'iniciava a la btt ja fa quasi 13 anys. Queda molt a fer per recuperar el bon estat de forma que tenia avans de la mort dels meus pares i l'accident...encara tinc cosetes a fer, pero quan estigui tot normalitzat ja començarem a sortir més en bici i caminar més, aprimar-me i intentar recuperar la forma. De moment, deixaré pasar un breu temps abans de sortir amb els companys del CC Eddy Mur, i amb sortides que aniré pujant el nivell poc a poc, per després tindre la forma suficient per gaudir especialment de la bici de carretera, i, com no, la btt. Salut i pedals!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario