Vistas de página en total

domingo, 10 de marzo de 2013

BTTEO "EN SERIO" AMB ELS JUANITUS. 10-3-2013.






Lo que tenia que ser una sortida de btt de llei amb els amics de Bttyallanea, avui ha sigut en petit-comité per absències varies, i al final he sortit amb el Joan Carles i el Juan, d'aqui ve alló de Juanitus, jejeje...En un mati sense fred, he sortit de casa amb la meva flamant Specialized i amb ganes de gresca, tenint en compte el periode que hi he estat a l'estacada per la meva lesió, i a les 7'30h ja estic rodant pel cami del Tanatori, atraveso el riu Anoia pel seu gual i ja estic pel Parc Fluvial de Vilanova, agafo el sender per pujar a la Petanca, tiro pels horts de Vilanova fins els Moletons, i depsrés atravesant Vilanova en plan urbanita ja em cito amb els meus amics a la Masia...ja comença a fer calor i ens fiquem en marxa, tram de sender i cami desfet fins l'Aerodrom, pista per Cal Enric del Pla i breu tram de sender per Can Macià, comencem ja la pujada per la mega-pista fins a Can Aguilera de la Costa, i he pogut provar el meu estat de forma...aceptable i tenint en compte que he pujat fins alli amb el plat mitjà....baixada fins la pista que ve del Raval i passem per sota Ventajols, més pista i trenquem pel cami que ens durà fins el Puig Aguilera, pujada sostinguda i dureta, especialment el tram quasi final amb molta pedra solta, on m'he quedat clavat, pero he desfet el cami, i cap a munt de nou, pujant amb la bici i buscant la traçada neta...a dalt ens reagrupem i per unes pistes xules anem ja planejant per la cara est del Puig Aguilera, després baixem a Cal Figuerola per un tram de vertigen...passem per aquesta masia i pujada pedregosa i amb regates, tram una mica trinxacames, atravesem una riera i altre pujada sostinguda, que ens durà fins a la C-37, on passem per damunt d'un pont. Més pista i un breu tram de sender, on el Juan i jo ens hem equivocat, i hem baixat pel dret amb les bicis al coll on en Joan Carles ens esperava a la pista...anem rodant i agafem un cami amb tolls d'aigua, sorra,...molt divertit, amb trams quasi trialers i sortim a la pista que pasa per les Creu Verdes, rampa enfangadeta per pujat i na fent...arribem a la cruilla de Can Palletes i per la seva excel.lent pista planejem per Can Tardà i baixant a tot plat ja ens plantem a Castellolí, on gaudim d'un bon esmorzar a Cal Betes, a bon preu y amb un ambient de bikers i moteros a punta pala, jejeje....toca tornar a casa, i au...a pujar a Can Brugués, pero no pas per la pista, sino per un cami que era un torrent de pedres....l'esmorzar em pesava i he tingut que fer un tram d'uns 100 mts. a peu (tot s'ha de dir)...vaig pujant i els meus amics van a probar un corriol que hi ha per alli, i aprofito per acomiadar-me d'ells (de moment)...segueixo sol fins Can Brugués i per la seva pista vaig a parar fins el Pla dels Moions, més pista en baixada divertida fins a la de la Roca Cagalera, amb unes vistes de luxe....arribo a la Pobla i atravesso aquest poble en companyia del Pepeillo, company de flaca del CC. Eddy Mur, arribo al trencall del xatarrero i em despedeixo d'aquest ciclista...tot pujant em sona el mobil i l'amic Juan em pregunta òn soc....i que m'esperi. Acabo de pujar la costa del Xatarrero i vec que no venen. Casualment per alli habia el vigilant i li deixo l'encarrec per ells dos (més tard, per telefon, en Juan m'ha dit que havia punxat i en Joan Carles tenia una avaria al canvi). Amb l'incertessa, continuo fins a la depuradora pel seu caminet divertit, horts de vilanova, sender de la petanca, parc Fluvial i ja soc a casa. 42 kms i un promig de 12 per hora son les meves credencials. Ruta amb un perfil trinxacames i on he tornat a contactar amb les pedres, fang, arrels i demés...btt com Déu mana i on el meu turmell no s'ha resentit de rés. Matinal en bona companyia i anirem, de moment, assaborint les excel.lencies de la btt avans de retornar a la Flaca. Salut i pedals!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario