Vistas de página en total

domingo, 24 de marzo de 2013

SORTIDA A SANT PAU DE LA GUARDIA AMB LES TRES JOTES. 24-3-2013.





Altre sortida més després de la meva lesió... de bon mati i amb boira i una temperatura agradable m'he ficat en marxa amb la meva btt (aviat tornaré a la flaca, doneu-me temps, jejeje) a les 7'15h. amb temps de baixar al Parc Fluvial de Vilanova del Cami, pujar el sender de la Petanca, més senderets per la zona dels horts, circulació urbanita per Vilanova i ja sóc a la Masia on estava citat amb els amics de Bttyallanea, i he vist que eren poca colla (assumptes laborals, dos lesionats, i alló de beneir la palma o els palmons, jejeje), de fet ha sigut altre sortida en petit-comité i amb els amics Juan, José Maria i Jordi, d'aqui ve el titol de la crònica, les 3 J, jajajaja....a les 7'40 h. ens fiquem en marxa i ja estem pedalant pel cami dels Curtits Vallés, cami agricola fins l'Aerodrom, Can Enric del Pla, i el tram de sender ondulat de can Macià...ja fiquem algo de ferro y agafem la combinació de pista i cami que ens durà al Coll del Burrisquet, amb les seves rampetes...observem que les màquinas van afaitar literalment el sender que anava fins a Cal Estrada, quan van construir la nova carretera de Manresa, en fi...tram d'asfalt de la sortida de la C-37 i enllacem amb la pista de grava de la vall de Sant Feliu, arribem a Can Jorba i toca baixar un cami desfet i atravessar un rierol i ja estem pujant pel Cami Vell de Montserrat, amb bones rampetes que he pogut pujar amb el plat mitjà, encara que estic lluny de la meva millor forma....més pujada per les Creus Verdes i drecera de Cal Palletes, on un marrà i una ovella han donat un bon recital de brams, jejejeje...beeeeeeeee!!!!...la magnifica pista que ens durà a Sant Pau de la Guàrdia, en pujada progresiva...i a les 9'10h. ja som al seu Restaurant El Celler, on hem gaudit d'un esmorzar molt bó i complert (pa torrat, xai, cansalada, botifarra, mongetes, patates, beure i com no, café i xupito yerbas,jajaja)....al cap d'una hora decidim la tornada i aixi ho fem...combinació de cami i sender trialer que circunda Montserrat Park per la part Est, i arribem a la antiga N-II, allà m'acomiado dels meus amics perque tenia certa pressa i ells volien anar a la Bauma de Cal Solà,...i ja solet ja tiro fins el Coll del Bruc i alli bifurco pel GR entre fang i diversos tolls que em duràn a la Font del Ferro i Can Musset, continuo ja en baixada fins Can Bruguers, enllaço amb la seva pista i poc després agafo el "cami directe" a Castellolí, que ja havia pujat jo fa 2 setmanes, en aquest cas baixant pel cami aquest, amb molta pedra solta i reguerons....un cami divertit i molt técnic on he estat a punt de caure, uffffffff....arribo a Castellolí, i la resta combinant asfalt i pista paso per Can Alsina, Sant Sebastià, Centro Reto, Can Macià, Cal Enric....en fi, lo mateix que habiem fet a l'inici de la sortida, pero a l'inversa....cop de mànega a la bici per treure el fang i a les 11'45h. ja estava a casa. 41 kms. i un promig discret d'uns 14 km/h. Sensacions??? el sobrepés i la falta de forma encara em condiciona una mica, pero tot i aixi, bona matinal i en bona companyia....quan hagi resolt alguns problemes, tornaré amb més regularitat cercant la forma perduda. Salut i pedals!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario