Vistas de página en total

domingo, 24 de junio de 2012

SORTIDA "SANTJOANERA" LOW-COST. 24-6-2012.

Avui dia de Sant Joan, poca afluencia de ciclistes del meu Club, i si afegim que servidor tenia que estar d'horeta a casa, podriem dir que avui la cosa ha sigut minça, pero menys dona una pedra... val a dir que la 3 Nacions m'ha curtit quelcom en trams de pujada i les cames "anaven soles".
En cito al lloc de trobada a quarts de 8h, i com he dit pocs eren els ciclistes... entre la QH i la revetlla de Sant Joan, la cosa era previsible. Tot i aixi ens hem trobat uns quants del Club: Lázaro -que ahir va participar a la QH amb un bon registre-, Manolo, Josep Maria, Juan, Ricardo,... i un noi colombià que no recordo el nom, vamos, que ja tenim un escalador a la grupeta, jejeje... Jo, tenia ganes de marxeta, i es pot dir que la meva sortida ha sigut una automonorruta. Sortim a les 7'40h. i a la rotonda de l'Espelt ja faig el primer pal, pujo fins Sant Genis a ritmillo, volta ritual a la seva rotonda, i agafo la roda del grup, i aixi a roda passem per Jorba i al trencall de Rubió, altre pal... amb Sol i una lleugera brisa, donava gust pedalar... a la variant de Copons en dureta pujada, agafo la part baixa del manillar i pujant molt bé, solet segueixo i vora Cal Garça fico el plat, paso per Sant Puvim, i arrivo a Prats de Rei, altre volta ritual a la seva rotonda, i vec que arriba el grup -que anaven a Biosca-, em despedeixo i agafo la cta. de les Maiolets, pujada pestosa fins la Manresana tot xino-xano, arrivo al trencall de les Coromines, i alli faig una "serie" fins Perafita, tram em pujada i fals pla, i on he ascendit força bé... poc avans de les 9h. planejo per alli i ja estic baixant les Maioles, amb el seu ferm tot fet caldo, semblava Starratto, jejeje... tot baixant em trobo varis ciclistes i a la recta fins les Casetes, a pijo sacado baixant. Arribo a Igualada, miro el compta qms. i m'han sortit 44 qms. a un promig de 25 km/h. Bones sensacions, en una sortida que m'ha sapigut a poc. Salut i Pedals!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario