Vistas de página en total

jueves, 7 de junio de 2012

BIOSCA RETURNS!!! 7-6-2012.

Aquest mati m'he adonat compte de que sortir amb certa frequència en bici dona bons resultats, i val la pena aprofitar les vacances per donar fe d'aixó... no vull pecar de vanidós i arrogant, pero avui "les cames anaven soles" després del tute d'avans d'ahir.

A les 8h. em cito amb els amics Juan, Ernesto, Isidre, Regino i el que us relata aixó... en una matinal amb boirina i una lleu xafogor, encara que sense gaire calor ens fiquem em marxa, i al lateral de l'A-2 ja cardo un pal i solet ja vaig per Jorba, Copons i la seva costa, m'anava distanciant i a Cal Puig (masia on va neixer la meva avia materna) m'aturo a esperar la resta del grup.... ens reagrupem i continuem per Sant Puvim, Prats de Rei, i allà altre pal... passo per Calaf, Can Sugranyes, i al trencall d'Enfesta m'atrapa l'Isidre, tot un maquinot de la bici... esperem al Ernesto i el Juan i alli ja fem un bloc per afrontar la recta final fins Biosca, em fico un rato a roda, pero anaven tot xino-xano, pal al Priorat de Santa Maria, i començo a fer una serie "en serio", s'em fiquen a roda els meus companys (val a dir que l'amic Regino a Calaf ha donat mitja volta, que tenia un compromis urgent), i encapçalant el grup anem rodant a 40-45 km/h a tot plat i amb una brisa digna d'agrair, que mitigava els efectes de la calor... total, uns 12 qms. a bon ritme. Arribem a Biosca, i... com no!!! Esmorzar al Rest. Can Borres, amb el mateix tarannà de sempre, on la mestressa, la Sra. Ana ens ha dispensat uns esmorzar bo i a un preu anti-crisi. L'amic Jorge tenia feina a atendre un autocar de insersos, jajajaja... A les 11h. decidim la tornada, i si, passem de fer experiments, i es que l'Ernesto i el Juan aquest finde s'en van a fer la Ruta del Papa Luna i no és volien cremar... surto de Biosca amb el plat ficat, i au, a correr.... a Castellfollit m'atrapa l'Isidre, i anem donant relleus per pujar a Can Sugranyes -pujadeta bastant pestosa- , i passat aquest indret esperem els altres 2 colegues... poc rato ens hem tingut que esperar. Decidim tornar per Sant Marti de Sesgueioles tot planejant i a roda... als repetxons de Pereres i Segur imposo la meva llei, jejeje... pero en baixant m'atrapen i agafem la pista asfaltada fins Veciana... aqui tinc un ensurt, una bestiola se m'ha ficat entre les ulleres i el ull esquerre... i he tingut que parar per aviar aquest bitxo, jejeje... si m'arriva a picar igual em fot un ull a la funerala... per aixó ja he perdut de vista els meus amics i vaig seguint aquest tram fins a Copons on s'agafen bones velocitats, encara que al trencall de Rubió ja els atrapo, i au, per Jorba, Sant Genis,... al trencall de Fàtima ens despedim de l'Isidre i els 3 supervivents encara tenim temps d'anar a hidratar-nos amb suc d'ordi. La sortida uns 100 qms. i un promig fregant els 28 km/h. Bona matinal i amb una climatologia molt generosa, ojalà tot l'estiu sigui aixi. Salut i Pedals!!!

1 comentario: