Vistas de página en total

martes, 5 de junio de 2012

RUTA CARRETERA "SOY MINERO". 5-6-2012.

..."jo no maldic la meva sort, perque miner he nascut, baixo a la mina cantant i ma mare és queda pregant perque soc lo millor barrener de tota Suria y Cardona"... aixó era lo que cantava l'amic Antoni Molins, uns del pioners del Rock a l'Estat junt amb Miguel Rios i Perlita de Huelva... a que ve aixó, preneu atenció a la meva crònica i ja voreu...

A dia d'avui estic gaudint de les vacances, i que millor aprofitar per sortir en bici... a les 8h. em cito amb els joves veterans Juan, Regino, Ernesto i servidor com pureta rebel, jejeje... i aixi i fent bondat bon tram a roda fins Calaf, passant per Jorba, variant pestosa de Copons, Prats de Rei i demés.... baixada i bona planejada fins Castellfollit, Torà i Biosca, i a rodeta, com he dit per guanyar el vent de cara... en 1h. 45 min. ja hem fet 45 qms fins a Biosca, on al seu restaurant Cal Borres, original perque esta edificat en un talús rocós, l'amic Jorge i la seva senyora ens han dispensat un esmorzar com Deu mana i a un preu molt, molt raonable... vamos, ens tirem gairebe 1h i quart esmorzant i discutint sobre el Meridià de Greenwich... i decidim la tornada (a priori pintava pujar a Pinós per Su, pero....), en fi... agafem la cta. de l'Hostal Nou, 10 kms de pujada (bon entrenament quan tingui que pujar l'Envalira en breu), continua i on m'he sentit em la meva salsa... bona cadencia i disfrtuant, encara que la pujada no s'acavaba mai, pero m'he sentit feliç... encara que no del tot, els meus companys m'atrapen a l'Hostal Nou...en fi. Sobre la marxa desistim de lo de Pinós, per allo de pujar durament... i decidim fer qms per fer fondo... baixem a Solsona a tot taco i amb unes bones vistes del Port del Compte i la Serra del Cadi -a mi m'ha temptat anar a dinar a Sant Llorenç de Morunys, pero....- arribem a Solsona i veiem que per anar a Manresa ens falten 50 qms.... joerrrrrrr... en fi, allà em destapo i ja estic pujant al Pi de Sant Just, després variant de Cardona amb els seus repetxons i tunels, on he disfrutat com un cabró... i aixi vaig fent, passo per Clariana de Cardener i poc avans d'arribar a Suria m'atrapa el Regino, grrrrr... en fin donant relleus passem pels tunels i als repetxons imposso la meva llei... passem per Callús, Joncadella, Sant Joan de Vilatorrada, i poc després l'amic Ernesto pateix una punxada a la roda del darrere...no entraré en detalls, pero les dues cameras de recanvi han sortit fallades... i com qu eporta llantes de perfil 80 les altres que portavem no valien...trucada al seu net per anar-lo a recollir. Ens despedim de l'Ernesto i el Juan, el Regino i servidor atravessem Manresa, pujem la Catalana, passem pel Xup i a Salelles ens aturem per omplir les catxarres d'aigua fresa... despres seguim cap a Sant Salvador de Guardiola, la Font Nova, i la pujada pestosa a Canyelles on las he passat una mica putes -al allargar la sortida, no portava alguna barreta de més, pero els meus companys m'han remolcat fins Maians- arribem alli, després de fer un sinfi de reptxonets i corbes i baixada despendolada fins a Odena, amb temps per repostar sals amb sengles birres i cacaus... sortida amb bones sensacions per mi, encara que els ultims 25 kms anava una mica "pajarito". La sortida, 150 qms. i un promig de 25 km/h. Molta calor els ultims 30 kms. Salut i pedals!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario