Vistas de página en total

sábado, 24 de marzo de 2012

MINI-BREVET QUASI NON-STOP. 24-3-2012.


Avui m'he donat compte de l'important que és un bon esmorzar quant surts amb la bici, pero amb el meu amic Joan -que s'està preparant per una de tantes Quebrantahuesos que té al seu historial- hem decidit fer una sortida amb les flaques, generosa en qms. i amb tot el minim de avituallament, jejeje.... A les 7'30h, en un mati assolejat ens fiquem en marxa, i amb cadència i na fent donat lo que s'ens esperava, passem per Sant Genis, Jorba i ja estem pujant a Calaf sense abusar gaire del plat...encara que baixant des de Dusfort fins a Torà, a platet que també es va bé... seguim per Biosca, i em veia negre per agafar la roda del meu amic, tot un veterà de la bici... passem per Sanahuja, vencent el seu posterior repetxonet, on trobem un teixó mort a l'asfalt, i entre cotxes andorrans i fittipaldis de torn enfilem un altre repetxó i arribem a Ponts, amb un proig d'uns 27 km/h, anavem be de temps i enllacem amb una carretera per anar a Artesa de Segre, amb una bona pujadeta d'aperitiu, per després anar planejant a bon ritme fins Artesa. Passem per aquesta població de la Noguera i au, ja toca pujar al Collet de Montclar, amb un asfalt fet misto... per baixar a Agramunt amb vent lateral i pedalant per traccionar. Parem a les afores d'Agramunt per improvisar un esmorzar de collita propia: pa de figa, barretes, fruita, bombons, beguda isotònica,... i ja refets ens toca anar a Tàrrega per una carretera tota recta i inacabable, i amb diversos tobogans on ens teniem que aplicar amb les relacions del canvi, passem per Claravalls i amb l'amic Joan sempre al meu devant, ha tingut inclós que ralentitzar el seu ritme donat que no el podia atrapar, jejeej... els kms en començaven a passar factura. Arribem a Tàrrega i a roda pujem fins a Cervera,pasant per la Curullada i poc després planejant i amb el vent de cara fins Sant Antoli,per acometre la Panadella... el vent em frenava i el mal de cul i hombro també em feia patir, pero na fent més per orgull que no pas per força... el Joan el tenia uns 200 mts. devant meu. Coronem la Panadella i baixada condicionada pel vent de cara, costava passar de 30 km/h en alguns cops. Deixem Santa Maria del Cami, Jorba i Sant Genís, i decidim prescindir de la cervesseta, donat que era tard. Sortida quasi èpica per mi, fer 160 kms. amb una aturada d'apenes 10 min. té el seu mérit per un pelanes com jo, jajaja... el promig brillant que portava fins a Ponts al final s'ha vist mermat pel puto vent, quedant-se en uns 23 km/h... pero el patiment i la diversió sempre es donen la mà... una coseta mes que he aprés. Salut i Pedals!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario