Vistas de página en total

jueves, 8 de marzo de 2012

SORTIDA VENTOSA A BIOSCA. 8-3-2011.



Ja s'acaba el fred hivernal i certes obligacions que ja he complert, m'ha permés retornar a fer bici entre setmana, cosa que no feia des de fa quasi mig any. Aquest mati m'he citat amb els amics Regino, Ernesto i Lola, uns amics que demostren que l'edat -jejeje- i el savoir faire amb la bici són molt compatibles. A les 8'3oh ens fiquem en marxa amb les flaques, en un mati assolejat i sense fred per pujar a esmorzar a Biosca. Anem tot xino-xano fins Sant Genis i Jorba, Copons, i a la seva variant, l'amic Regino pren la davantera, per després adelantar-lo servidor i a plat vaig pujant fins Prats de Rei. Allà m'espero uns 5 min. i tots cuatre fins a Calaf a roda, pero poc avans dono un pal i solet vaig fins Can Sugranyes, i poc avans d'arribar a Castellfollit ja em neutralitzen l'escapada i trobem el vent de cara, sol.lució, enganxar la roda i na fent, encara que després ja m'escapo altre vegada sol -el puto vent em tenia negre-, passo per Torà i sempre amb el plat arribo a Biosca, al poc rato arriba la resta i tots quatre gaudim d'un bon esmorzar a Can Borres, on l'amic Jorge ens ha dispensat un esmorzar com Deu mana i a un preu contingut. Local molt recomenable, apart de original i preciós... poc després de les 11'30 h. desfem el cami fins a Calaf i amb el vent de cua, amb lo qual hem pogut mantenir un bon ritme de pedaleig. Des de Calaf decidim anar a Sant Marti de Sesgueioles i Pereres, amb un molets vent lateral que ens ha fet extremar les precaucions per evitar alguna caiguda, cosa que no ha passat.... baixada a tot taco fins Veciana i Copons, on m'he despenjat una mica, pero al final he pogut atrapar el grupet, encara que la Lola ha fet un bon recital de bici tot baixant, tota una mestra!!!! passem per Jorba i Sant Genís, i arribada a Igualada amb temps suficient per fer la cervesseta. 97 qms. i un bon promig, superior als 27 km/h. Les fotos que he penjat, mmmmm, aquesta càmara la fotaré a les deixalles un dia d'aquest, jejeje... salut i pedals!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario