Vistas de página en total

domingo, 11 de marzo de 2012

SORTIDA "SEGREGADA-VENTOSA-QUASI AUTOMONORRUTA" A BELLPUIG. 11-3-2012.

Titol una mica extrany per la sortida de flaca d'avui. Al calendari del CC Eddy Mur figurava anar a Sarral, pero un grupet de 9 ciclistes, entre ells servidor, estavem farts d'anar alli, ja que hem anat molt sovint aquest hivern. Decidim anar a Bellpuig, amb el consequent mosqueig per part del nostre Cap de Files, en fi.... i a les 8h. els amics Jordi, David, Pere, Jaume, Josep Maria, Montse, Manolo, Mingo i servidor, ja enfilem la N-II i amb el vent en contra, molt fred,per cert... avans d'arribar a Sant Genís ja foto un pal i fins a la Panadella pujo ben solet, encara que he trobat dos ciclistes de Vilanova i hem pujat dit port donant relleus i lluitant contra el vent. M'acomiado d'aquest companys de viatge a la Panadella i m'espero a la resta del grup, uns 7 min. Baixem la Panadella a roda per vencer el vent, pero faig un altre atac i en marco una bona serie fins Cervera, on l'amic Jordi m'ha seguit a roda, passem el tunel de Cervera i l'amic Jordi es queda a esperar la resta de companys. Solet vaig cap a Tàrrega, vencent el repetxo de la Curullada, pas per Fonolleres, i a plat culmino el repetxó de la Mora. A Tàrrega m'atrapen i tots junts anem cap a Bellpuig a roda i na fent. Arribem alli, i gaudim d'un esmorzar de primera categoria a la Braseria el Caliu: Pa Torrat, alioli, cansalada, llom, botifarra, amanides, vi i el café i a bon preu. Local molt acollidor i servei molt atent. En David es queda a Bellpuig, donat que la seva dona anava allà en cotxe fins allà per assumptes familiars, i els 8 restants decidim desfer el cami... lo que passa que jo estava poseit pel Maligne i sense parar he anat tot sol, i ja sense vent, i a una temperatura agradable, lo que feia que el pedaleig, a plat, fossi de primera. Passo per Tàrrega i ja estic pujant a Cervera, enfilo la Panadella, on al repetxó de Sant Antoli he ficat el plat petit,i seguidament a plat corono el collet aquest. M'espero a que vinguin els altres, pero.... al final baixo la Panadella a tot taco, i amb un lleuger vent de costat, passo per Jorba, allà paro un altre cop, pero res.... lateral de la A-2 i cap a caseta. Suposso que els altres hauràn arribat be, pero tenia que donar-me pressa, que tenia feina per casa, jejejeje.... Al final ha resultat 121 qms. i un promig de 26 km/h, bones sensacions per part meva, i el fet d'aprimar-me comença a fer efecte damut de la bici.... la presunta tendinitis del meu hombro s'ha portat forcça bé, no se m'ha carregat tant com altres cops (gràcies, Voltarén). Salutacions i pedalsssss!!! No hi han fotos, m'he deixat la càmara a casa, casumlolla!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario