domingo, 18 de marzo de 2012

SORTIDA "LLUITANT CONTRA ELS ELEMENTS" A SANT SADURNI. 18-3-2012.

El mes de Març sempre ha tingut fama de ventós, i aquest maleit element ens ha fet de patir de valent a la sortida d'avui: vent frontal pujant la Serra de la Llacuna, vent lateral fort que una mica més en fa caure, en fi... misió complerta, a base de patir i... disfrutar, per descomptat. Ens citem aquest mati la friolera de 40-45 ciclistes per empendre la sortida d'avui. A les 8 h. ens fiquem en marxa cap a Vilanova del Cami, poc després ja foto un pal, jejeje, i solet passo per la Pobla, Capellades i ja estic pujant el Coll de Mata, en plena pujada m'atrapen 5 companys i a roda nem fent, i a la baixada la resta del grup i amb un vent lateral que feia que tinguessim que extremar las precacucions. Passem per la Font del Bosc i Sant Quinti de Mediona a plat i jo... despenjat, jajaja... ens reagrupem i els "pross" aniràn pel Pla del Penedés i el grup moderat tirem per Sant Pere de Riudebitlles, sempre a plat i vencent un parell de repetxons per Torrelavit, per arribar a Sant Sadurni en un temps acceptable i promig. Esmorcem al restaurant Anoia, esmorzar discretet i no especialment barat, en fi... pero omplir la panxeta sempre es de bon rebut. A les 10'45 h. decidim la tornada i els "pross" decideixen allargar la ruta per un altre lloc i la resta ja estem marxan cap al Pla del Penedés, amb pal previ meu, i al final a rodeta amb el grup. A les casetes d'en Raspall es separen uns quants que tenien que estar a casa d'hora i una grupeta de 9 valents decidim pujar la Serra de la Llacuna amb el vent en contra, ufffff.... passem per Guardiola de Fontrubí i ja estem pujant cap a Fontrubi amb rampes de fins al 16%, jo una mica despenjat per culpa del vent, pero amb voluntat i orgull tot es pot, tant es aixi que em dona temps a atrapar el grup i donar algún relleu. Enllacem amb la carretera de la Llacuna i tancant el grup passem per les Llombardes, Can Cuguls i la Serra, on he tornat a quedar despenjat. L'amic Joan Fuentes m'espera a la Serra i els dos baixem a tot plat per atrapar al grup que ja estava a la Llacuna, passem per Miralles, coronar els repetxons de Cal Escolà i la Portella i baixada a plat fins a Montbui, amb temps de pendre una cervesseta ben merescuda. 102 qms. promig de 23 km/h, on es fa palés que el vent frontal o lateral no fan bones migues amb el ciclisme, jejeje... sensacions, bé, he aguantat el tute, pero no he sapigut anar al ritme de la resta de companys.... seguirem millorant, aixó espero. Salut i pedals!!!