domingo, 24 de mayo de 2015

SORTIDA CARRETERA MONTSERRATINA "ADEMAMADÉEEEE". 24-5-2014.

Bona tarda!!! Avui dia 24 de Maig, dia d'eleccions Municipals i ón espero veure destronats alcaldes botiflers, o candidats deretans menjant-se els mocs i demés...en fi, deixem la política i ens centrarem en la sortida d'avui, de pocs kms. pero amb força material. En un mati fresquet i assolejat em cito amb lo meu amic Pepe "Malagueño" a les 7'15 h. al meu barri i ja estem pedalant per anar a Montserrat...anem equipats amb magitos "Gilda Style" per afrontar lo fred matiner i ja anem cap al Pont de Can Riba, pujada a la Masia i bona baixada per l'antiga N-II pel Plà de les Gavarreres, on podem vore joves canviant la pesseta a la zona de les carpes, quina colla d'imbècils, tot s'ha de dir..."asi les va". Continuem pedalant, i a l'altura del Camp de Tir ja comença la pujada ininterrompuda fins a la Sacrosanta Muntanya.....passem pel costat del Circuit de Castellolí, on lo Fernando Alonso tindria futur com escombriaire, i per la primitiva N-II passem per Cal Alsina i Castellolí, passat lo ultim poble a ficar ferro, tenim los mitics revolts de Cal Llucià, com enganxen els malparits, jajaja....breu tram de 700 mts pel voral de la A-2, que està permés als ciclistes al no haver cap via alternativa....i sortim d'alli i ja estem pujant lo Coll del Bruc, versió "mini" de la pujada de l'Alpe de Huez, que en lloc de 21 paelles en té 7 si he comptat bé....coronem lo mitic port i ja fiquem el plat per passar per Montserrat Parc i al cap d'uns 3 kms agafem la drecera que en deixarà a la pestosa pujada de Can Massana, deunidó....altre tram enganxós, d'apenes 2 kms....coronem i cap a Montserrat per la seva carretera trinxacames, 2 kms de baixada i pujades enganxoses de nou, puja i baixa....en fi, passem per Sta. Cecilia i al ratet passem lo peatge de Montserrat i tram enganxós fins al Monestir, a hora "temprana" ja començava a estar tot el recinte plé de turistes....arribem al Monestir, i fem la nostra ofrena amb ciris per agrair que tot vagi bé, fotos al canto....i ja estem baixant de nou....passem el peatge, i ja comencem a baixar "els Onze" ón podem vore un munt de ciclistes pujant a Montserrat...alli he tingut un esglai, un autocar adelantant a ciclistes quan jo baixava...per dos pams, uffff...he vist passar la meva trista vida, pero no ha pasat d'aqui, gràcies a Déu o la Morenete....en breu trenquem per la "Strada Matone"....en definitiva, la carretereta estreta i asfaltada que ens durà a la Calzina, amb forces badens i....furgonetes isotèrmiques carregades de mató (requesón) per vendre-las a Montserrat...ens teniem que aturar per donar pas a aquest vehicles, en fi....al rato la pista asfaltada s'enxampla i en un tram una mica trinxacames arribem a Sant Cristófol, i bona baixada fins a Marganell, ón al Restaurant el Recó gaudim d'un bon esmorzar, bon servei amb una cambrera ben guapa i simpàtica: pa torrat amb botifarra i cansalada, olives, alioli, vi, gasosa, cafés i destil.lats galaicos, of course....preu correcte, sense més i a les 10'45 h i en "fred" decidim pujar lo pepino del Casot....vaja quin infern...amb la panxa plena i a pujar....en pocs mts. ja tenim la primera rampa, que és suavitza a Cal Font, anem pujant per un paviment alternant l'asfalt amb el ciment, i suant la cansalada, vec que vaig pujant bé i lo meu amic Pepe millor....ha fet un invent a la bici...ha canviat el plat de 39 per un de 36 i anave superbé....vaig pujant al meu pas, sortejant varies curtes rampes, i al acabar l'urbanització del Casot, la terrible rampa cimentada del Belvedere, amb un 19%...fico tot el ferro i amunt, pujada en linia recta i cimentada, jo patint i cercant un "descansillo", en efecte, al Belvedere, hi he trobat un....m'aturo, trago d'aigua, descanso uns segons, i cap amunt....continuo pujant vorejant el desmai, ufffff al final, els ultims 500 mts he pogut baixar pinyons i content per ficar lo pepino este de 4 kms a la saca....des de alli, enllacem amb la cta. de Can Massana i els trams de pujada he vist voltar els voltors, inclús he tingut que ficar ferro....2 kms pestosos, encara que l'ultim km encara he pogut ficar el plat. Ja som a Can Massana i bona baixada fins als Montserrat Parc, des de alli sempre amb el plat i guanyant algún repetxó per inercia...Coll del Bruc i bona baixada fins Castellolí, amb tram de voral d'autovia inclós, i desde alli dolça pujada a plat fins a Igualada, on hem arrivat d'hora amb temps de pendre alguna cervesseta i amb l'absència dels Pata Negra i Salvatges que encara estaben pedalant per ahi, jajaja....després cap a votar, jajaja....la sortida, gairebé 70 kms pero amb força tela, sensacions, avui no estave tant fi, pero he disfrutat, i amb la satisfacció d'haver pujat a Montserrat i fer el pepino del Casot. Salut i pedals!!!