Vistas de página en total

domingo, 10 de mayo de 2015

SORTIDA CARRETERA AL PONT D'ARMENTERA. 10-5-2015.

Molt bones i salutacions cordials!!!! Ja tenim lo caloret, pero no és impediment per gaudir de la bici....en el meu cas ja puc prescindir dels manguitos "Gilda" i sortir a rodar....si afegim que el que suscriu estave lo mati este semiresacós, degut a certs éxits balompédics pels meus colors i guarnit amb ingesta de combinats esperitosos, hip, hip!!!....qué carai, avui s'havia de sortir en bici si o SI!!!....en un mati fresquet, 16ªC, pero que anunciava un dia calorós, em cito amb lo amic Pepe a casa seva a les 7'15h...al ratet s'afegeix lo amic Antonio, tot un cicliste voluntariós i un dels pioners de la Btt a Igualada "años ha"...i al ratet rebo un wassappo de l'amic Edu que també s'uneix al "evento"....sortim els tres cap a Sant Maure, barri de Montbui, i alli mateix amb l'Edu configurem la Clase Turista de la Peña del Quinto (el Pata Negra han anat a Ponts) i els Salvatges a Castellolí... comencem a pujar a Montbui i adelantem una colla de ciclistes veterans d'Esparreguera, el més jove em treia 100 anys, jajaja.....continuem pedalant, i Pepe i Edu perdo la seva roda, ....al rato sento veus i penso "Marcel, estàs acabat, els veterans esparreguerins m'adelantaràn" pero que carai, la colla de l'ACA...en fi, també perdo la seva roda, pero vaig passant per Can Vidal i lo tram pestós de la Portella...poc avans he adelantat a l'Antonio que havia marxat uns minuts avans....corono la Portella i m'esperen Pepe i Edu....Antonio com que savia la ruta l'hem propossat d'anar per lo més directe a Pont d'Armentera.....bona baixada fins a Miralles, on ens ha atrapat l'Antonio (gran baixador), pero al plà s'ha quedat una mica pero tot ja estava lligat: Antonio faria la ruta "curta" i els amics Edu i Pepe els conmino a fer la ruta "llarga", o sigui tirar cap a les Colomines i després agafar la cta. de Pontils a tot plat....a la llunyania vec un cicliste que m'ha servit de "carnassa", m'escapo dels meus companys i pujo lo reptexó a tot plat fins a Valldeperes, quasi l'atrapo...pero baixant m'ha superat...al ratet m'atrapen els meus companys i tots tres cap a la Cantera i arribem a Pontils, trenquem cap a una carretera trinxacamentes i agradable, la que passa per Sta. Perpetua de Gaià, amb uns bons barrancs, que si et passes de frenada no et troba ni el Lobatón, jajaja....4 fotos a les ruines de Santa Perpetua, i toca pujar a Seguer...arrivem a aquesta urbanització per una carretera una mica destrossadeta (ei, qué venen eleccions, cony!!!) i culminada amb un mur de paviment cimentat, lo Mur de Huy, digne de la Fletxa Valona....500 mts al 15%....los meus companys amb "desarrollos" grans i fent eses i la meva augusta persona amb lo compact tot recte i cap a munt....coronem i baixem per una pista asfaltada que ens deixarà a la cta. de Querol....alli lo pedaleig més agradable, mirem de reull lo trencall del Montagut, i passem per Querol, a partir d'alli la seva carretera planera amb un paviment desastrós i amb un tram amb graveta per tapar els forats, vamos, fent slalom amb la bici per no patinar i castigar la meva quebrantada osamenta....seguim baixant i poc avans d'arribar al Pont d'Armentera un bon esglai!!!! ciclista que vé de cara i dos cotxes adelantant.... el segon cotxe, un Seat Ibiza blanc, quasi em treu les pegatines....4 juraments en arameu i breu en compraré una 9 mm...en fi, arribem a lo poble este, i alli estave lo Antonio esperant-nos....ja som al Restaurant la Sort, on gaudim d'un esmorzar improvisat....estava a tope i l'existencia de bacallà estava quasi exhaurida...fem un "pacto de caballeros", i la mestressa ens ofereix "un mar i muntanya": bacallà esqueixat amb botifarra i pá amb tomàquet, vi a dojo, gasoses, olives, cafés i octans galaicos...lo preu. 8 Euros....molt bé!!!! Són quasi les 11'30h i reemprenem la tornada...lo caloret fa estralls i toca fer lo tram pestós fins a la Punta Blava... ens posem a pedalar, i ens adelanta un ciclista una mica "capullín"...i els meus compis Edu i Pepe es fiquen a roda seva, jo al meu pas, pero l'Antonio s'anava quedant...na fent...a Querol atrapo els primers i continuem pujant cap a Esblada, i amb la calor apretant i suant com un porc....tram final per accedir a la Punta Blava i despendolada baixada fins a Cal Pixallits i les Quatre Carreteres, on trovem un munt de motos i cotxes que venien de cara....amb el vent de cua planejem per Miralles i a bona velocitat, pujada de Cal Escolà, la Portella i a baixar pinyons i a tot plat fins a Can Vidal i Montbui...on s'afegit també un ciclista de Montbui que amb l'Edu han anat a la meva roda baixant, i m'han donat un relleu quan estavem a punt d'arrivar a Sant Maure, grrrrrr!!! jajaja...alli ens acomiadem de l'Edu i lo seu vei i servidor amb el Pepe cap al bar de la xineta, ons ens hidratem amb ordi fermentat i fluid, i en companyia dels Salvatges i els Pata Negra, als 20min es presenta l'Antonio tot sencer i completem una bona colla per discutir les jugades. Molta calor ja, 90 kms la sortida i avui no estave tant fi,per raons obvies, jajaja...pero he disfrutat amb els meus amics. Salut, pedals i copa, liga i champions, jajajaja!!!!











No hay comentarios:

Publicar un comentario