Vistas de página en total

martes, 7 de abril de 2015

SORTIDA CARRETERA A CERVERA AMB EL C.C. EDDY MUR. 7-4-2015.

Molt bones!!! Avui festa local a Igualada, my village, i qué millor que aprofitar lo temps, o sia, sortir en cycle, i a més amb lo Club, bé, una de les seccions, hi ha un "cisma", però malgrat tot sempre pots trobar companyia...em cito al lloc de trobada amb els companys Joan (Mini-yo), Ramón, Requena, Regino, Modesto, Vallejos, Boris, Carmelo i Julio, i configurem una grupeta ben variada, el més jove 28 anys i el menys jove 74 anys!!!....decidim la ruta, pero jo he vingut en plan trencador i revolucionari....sempre rutes repetitives i jo portave "in mente" una ruteta divertida i còmoda, o sigui, anar a Cervera a empaitar lo esmorzar...i si, la cosa ha prosperat com voreu....sortim a les 8'10 h en un mati fresquet, 6ºC, i jo vaig tot sol cap a Sant Genis i Jorba, pel lateral de la A-2, un tram que tinc avorrit, jajaja....cómodament atravesso Jorba, pujada del Guisonna, i ja som a la cta. de Calaf, alli m'atrapen els companys i tots a roda cap a Copons, atravessem lo poble este, i trenquem cap a la cta. de Veciana, i jo al devant del grup, amb un pedaleig "alegre", vamos, podria ser un bon gregari al Saxo-Tinkoff, Movistar, Katusha, jajajaj....arrivem a Veciana i el clàssic tram dels tobogans, on els amics Ramón, Boris, Modesto i jo ens escapem de la resta del grup...aqui ens fragmentem una mica, pero jo pedaleant sobrat de pinyons (la millora vist l'any passat és evident, m'he aprimat 8 kgs, i tibo amb força qual camió Pegaso), arrivem al trencall de la cta. de Sant Guim i m'espero als retzagats, els altres anaven al devant; i en aixó ja estem pujant lo Collet de Mas Vilar a roda dels veterans i dosificant forces...bona planejada a tot plat fins a Sant Guim i ja recomponem lo grup, i tots 10 cap a Freixenet i les Oluges, 8 kms, en baixada i planejant,, passant per sota Montpalau, Vegós Guerrejat i Montfalcó Murallat, i passant molt fred, portava guants "curts" i la punta dels dits protestaven, jajaja...jo m'he despenjat una mica, ja que baixant sóc tranquil, pero l'amic Julio s'ha quedat enrere i a la seva roda hem atrapat el grup a les Oluges, i a tot plat guanyem lo repetxó, inclós amb temps de fotre un pal per la meva part, i ja som a Cervera, capital de la comarca lleidetana de la Segarra, i pàtria xica del bicampió mundial de Moto GP Marc Màrquez i lo seu germanet Alex que ho va ser de Moto 2...bon bressol de motaires la vila aquesta. Previa ruta turistica per aquesta localitat, ens aturem al Restaurant Km. 520, on s'esmorza de primera....truites de patates, botifarres, pa amb tomàquet, vi, gasosa, café i octans, i a un preu molt correcte....potser el servei una mica lent, pero un lloc mooooolt recomenable...alli pots anar amb una bici Orbea, amb un Camió Scania 460 o un Seat Ibiza, jajaja...tothom es ben rebut alli...són les 11'15 h. i toca fer la tornada....sortim a l'antiga N-II i atravessem lo Tunel del Terror, més fosc que el futur de Chicharito al Real Madrid; i a platet encapçalem lo grup Modesto i jo, trenquem per Vergós de Cervera, "per variar", altre cop per la N-II i en pocs mts. trenquem cap a Sant Pere dels Arquells per anar a contemplar un indret especial, un pati d'una casa amb tres caces soviétics, Mig-15, 21 i 23...fotografia devant d'aquestos mitics avions a reacció pero amb finalitats no gaire agradables...i per un cami veinal, amb trams de sterrato inclós, lo amic Modesto, coneixedor del terreny, pujem al Cementiri, pero....la carretereta queda morta, mai millor dit, alli...desfem lo cami, i aleshores rectifiquem i per un cami veinal asfaltat arrivem a Hostalets, on tenim lo primer tram técnic, un tractor que ocupava quasi tot lo carrer principal....lo pas lo més semblant a un corriol, entre les conyes del tractoraire i nosaltres, jejeje....continuem fins a Sant Antoli, i agafem la drecera de les piscines, una espècie d'Angliru d'anar per casa, lo amic Carmelo pateix a la bici d'una xupada de cadena, aquestos canvis Durace son una kk, jajaja...i ja sortim a la N-II per pujar la Panadella....anem fent, i de sobte ens adelanta un jove ciclista del Guimon, lo amic Sergi, tot un màquina i que va per la labor....coronem la Panadella i baixada despendolada fins a Santa Maria del Cami, Jorba, Sant Genis...amb temps de repostar sals alguns de la colla....lo amic Joan s'ha afegit a una altre secció del Club que venien no sé d'on...els amics Manolo, Montse, Jordi, Giralt, etc....en fi, la resta cap al Moli Nou on ens hidratem d'ordi fluid i "cacaus"....i lo amic Modesto, encara té moral per pujar a la Tossa, jajaja...en definitiva, 87 kms, sensacions bones, he recuperat la confiança amb mi mateix amb la flaca, em sento fort, dins d'un ordre, i amb geni per afrontar potser algun repte el dia de demà. Salutacions!!!









No hay comentarios:

Publicar un comentario