domingo, 12 de abril de 2015

SORTIDA CARRETERA CAP A SANT MARTI SARROCA. 12-4-2015.

Bones!!!! Continuem amb la bici de carretera, i anar gradualment recuperant la forma, de moment, començant amb sortides tipus "standart", i en un mati amb bona temperatura, 11ºC, per aquestes dates, em cito amb lo amic Pepe "Malagueño" per fer la sortida d'avui....a les 7'30h del mati ens fiquem en marxa, i tot pujant lo Passeig Verdaguer, i en un tret i no rés, ja som a Sant Maure de Montbui, atravessem lo barri este, i ja estem pujant a Sta. Margarida, i amb un ritme cómode i lleuger, continuem pujant per la pujada pestosa fins la Censada i la Portella, previ pas pels boscos de Can Vidal, i ja estem baixant cap a Cal Escolà i Françola, bona planejada a plat per Miralles i ja som a les Quatre Carreteres, comprobem que anem bé de temps i ja toca la pujada a la Serra de la Llacuna, 8 kms i 500 mts dsn...amb una relació cómoda anem pujant i observo que vaig sobrat de pinyons, aqui em dono compte de les bones sensacions que porto, arribem a la Llacuna, i a pujar a la Serra, ha sigut "un visto y no visto"....coronem lo Alt de la Serra, amb 28 kms a les potes, i toca baixar....després de la bona suada, tocava passar fred, i aixi ha sigut, jajaja...bona baixada cap a Can Cuguls, les Llombardes, i en 35 kms de ruta trobem lo primer cicliste, pero a partir d'aquest moment ja comencem a trobar ciclistes i.....motards, pero que amb una circulació molt respectuosa, jejeje....continuem baixant i passant fred, de fet, ja tenia els dits que protestaben....encara continuo entossudit amb els guants "curts"....arribem a Sant Marti Sarroca, atravessem aquesta població de l'Alt Penedès, entre vinyes i edificacions, i a les afores ens parem a esmorzar a Ca la Katy, tota una meca del cycle i....els motards, alli nombrosos ciclistes i moteros paren a esmorzar alli, i a un preu imbatible....a saver: llom, cansalada, pa torrat,mongetes, amanida al mig, alioli, vi, gasosa, cafés i aditius galaicos...6'50 €!!!...Són les 11h, m'acomiado també d'una colla de Sant Feliu de Llobregat que han vingut on cycle a esmorzar alli, i ja tornem cap a Igualada, baixada despendolada i en breu accedim ja a la cta. de Guardiola de Fontrubi, i ja amb el plat, des de Ca la Katy, vaig negociant les carreteres, en companyia del meu company...passem per la Rovira Roja i en breu, previ dos repetxons, ja som a Guardiola, més carretera trinxacames fins a Sta. Maria de Bellver, on trobo una grupeta del CC Roquetes, de Sant Pere de Ribes, i identifico a un amic virtual, el "Malaguita"....foto de rigor, ens acomiadem, i Pepe i jo continuem a bon ritme per un cami veinal fins les Casetes d'en Raspall, sempre a plat, inclós per salvar altres reptxons....amb igual relació agafem el lateral de la C-15, amb un ferm digne de la Paris-Roubaix, i ens desviem ja per pujar a Sant Quintí de Mediona, i anem pujant cap a la Font del Bosc, Sant Pere Sacarrera i a Sant Elies parem a refrescar lo ganyot...hidratats continuem pujant fins coronar lo Coll de Mata, i desde alli a tot taco cap a Capellades, Cal Anton, el Xaró, la Pobla de Claramunt, Vilanova i la Masia...a les 13h. ja som al bar de la xina, per repostar sals...alli trobem els amics Antonio, que ha anat on road fins Sta. Coloma, els  btteros salvatges de la Penya del Quinto (Jesús, Alonso, Arjona, Xavi i lo Jaume dels Cigrons), la colla carretera encara no havien arribat de la seva sortida cap a Mura....segons últimes noticies anaven perduts pujant la Collada de Toses, jajaja....en definitiva, 85 kms, sensacions cada cop més bones, de fet, ja estic recuperant el geni que tenia avans, malgrat el meu sobrepès a la baixa (ara peso 93 kgs)....noto que vaig millor que l'any passat. Fins a la próxima sortida i bona setmana a tothom!!!