Vistas de página en total

sábado, 1 de marzo de 2014

AUTOMONORRUTA BTTERA I TORNADA EN COMPANYIA. 1-3-2014.

Bones!!! Comencem lo mes de Març, i que millor amb una sortida de Btt, aixo si, sol com un mussol, a saber...les meves colles de Dissabte per una cosa o altre, m'han fet el buit, jejeej...i al final tinc que sortir en solitari....quan es dona aquesta circunstància, pues procuro fer una ruta que tingui Igualada a prop (les lesions que he patit i los seus danys col.laterals em fan ser prudent), i a dir veritat, sempre pots fer una "porrada" de qms. improvisant i farcint de qms. la propia sortida. Em llevo de bon mati, i, sincerament, no tenia moltes ganes de sortir en bici, fatigat i animicament "touché", pero al final m'he decidit i tenia que sortir en bici SI o SI!!!...en efecte, en un mati assolejat, fresquet i amb una mica de vent, em posso en marxa a les 7'30h, amb la meva fidel i rigida bici Proflex 378 i ja estic baixant als horts d'en Matoses, corriol fins al Tanatori, combinacio de cami i corriol fins a l'adoberia Fontanellas, tot rodant pel parc Fluvial de l'Anoia, Creu del Maginet, etc....ja trepitjo asfalt fins al barri montbuienc de Vistalegre, i des de alli agafo la pista de terra, la que va fins a Cal Prim, tram en dolça pujada, amb alguna que altre rampa i alli decideixo, de fet no tenia cap ruta planejada i he donat pas a l'improvisació, baixar per cami fins a Cal Morros, baixada despendolada fins al Moli Blanc, amb lo tram final enfangat (degut a la proximitat del Riu Anoia), atravesso el gual del mencionat riu, i al arribar al Moli Blanc (Hostal molt maco per gent snob), vec que han vallat lo trencall per atravessar per sota lo Pont de Can Mateu....resignat pujo per rampa cimentada a les pistes d'en Galtés (alli fa quasi 31 anys suave tinta fent les classes de pistes amb un 124 Diesel, quan em treia lo carnet, jajaja), i ja soc a la carretera de Tous, en breu trenco per pista de terra i a pujar a Mas Caçà, pujada pistera-pepinera d'uns 2 qms on inicialment pujava amb lo plat mitjà, pero els ultims mts. és precis lo plat petit...mentres pujava gaudia de les vistes de la Conca d'Odena i les muntanyes de Montserrat...corono alli i a plat fins a Sant Genis...vaig cap a la Jardineria Travé, i agafo la pista que surt del Xarops en sostinguda pujada, corba i contracorba, passo pel Cal Serrano i el tram pistero una mica trinxacames que passa per sota Sant Salvador, un traçat molt maco per fer l'estiu, donat el frondós bosc i les ombres que ofereix....baixada fins a la pista que ve de Jorba fins a la seva Bassa....tot una delicia pedalar per alli, arrivo a la Bassa, foto, i agafo lo sender dels Anecs, tot un clàssic entre els btteros de la meva zona, vaig circulant i sentit el fluir de l'aigua del rierol que passa per alli, pero al cap d'uns metres vec que han passat les màquines i les desbrossadores (em sembla que volen instal.lar una depuradora), pero per satisfacció meva torna lo tram de sender, pero el final ja era pistero...trenco a la dreta, seguint el GR, en format senderil i passo per la Font de Torredenusa, i per sender, previa rampa, ja soc al Pla de Rubio, al punt on convergeixen la pista de Cal Estruc i la de Cal Tudó....tram d'asfalt, i en pocs mts. ja agafo lo cami que va a Can Traver, bona pistejada i des de alli agafo el sender que em durà vora Jorba, amb temps per enfangar la bici, un tram maco i divertit, amb esglaons i reguerots, jejeej....després agafo la combinació de corriol, sembrat (ejem) i trialera que em durà al Area de Guissona i lo camp de futbol de Jorba (l'antic)....arrivo a Jorba i vec que encara es d'hora per esmorzar...decideixo anar al Vietnam pel seu cami que tens que vadejar lo Anoia dos cops, jejeje i pujar a la Sala, des de alli per pista fins vora Sant Genis i per carril-bici Xacobeu fins a Jorba on m'aturo al rest la Gallega a gaudir d'un bon esmorzar...entrant vec una vintena llarga de ciclistes carreterus de l'Esport Manresà ( a saber si estaven fent una brevet), i jo ja m'entaulo per esmorzar.... al poc rato vec un grup de 4 bikers i un em saluda....jo al ser curt de vista m'el miro de reull i amb cara de pocs amics i li dic que és descobreixi (o sia, lo casc i les ulleres) i que millor que era un vell amic i antic vei de l'infància, lo José Luis, o Vivi com era i és lo seu alies, jejeej....pero tot i aixi estava fred i distant....en fi, demano un bocata de botifarra a la brassa amb pà de xapata i vaig esmorzant tranquilament....pero amb la panxa plena les coses es veuen millor i decideixo compartir la sobretaula amb uns nous (i un antic) amics bikers, en efecte, i em sap greu no haver tirat cap foto....grrrrr!!!!, lo propi José Luis i els seus colegues Manolo, Jesús i Txus (aquest ultim un tolosarra de cuidado, aivalaostia)...entre cafés i destil.lats galaicos anem recordant vells temps i dos dels components son cunyats d'un antic profe de quan feia la EGB, jajajaja....l'hem possat verd (al profe)....toca pagar i l'esmorzar a un preu "de derribo"....a tots 5'20 eu...inclós hem deixat propina perque donava pena pagar tant poc, jejeje.....La Gallega, un lloc molt recomenable, esmorzars economics i servei molt amable....a tenir em compte!!!!...ja amb els meus nous amics, decidim la tornada, i si, cap a Sant Genis de nou, Ceramiques Jorba, i per pista pel Rossinyol, Cal Cornet, Cal Ajut, amb lo seu trencall pepinero i un dels nostres ens ensenya, vora cal Barrap, un sender xulissim que ens porta a l'Espelt....quina delicia de traçat, des de alli, cap a Sta. Magdalena, ja per pista de terra, i poc després agafem un cami desfet que porta a un dipossit d'aigua de la ADF....aqui l'amic Manolo i jo ens separem (a saver lo que volien fer la resta en un cami cego, jaaja) i per corriol anem a Cal Magi de les Alzinetes, tram de cami, pujar un rampot, cami de bosc i baixada trialera que porta fins a la pista que ve de l'Espelt....no veiem els companys i continuem fins a Can Masarnau, arrivem a les Comes III, i faig una trucada als compis i em diuen que lo Txus s'ha carregat la patilla del canvi amb una branca.....pero que ja estaven venint cap aqui, de fet, poc més d'un qm....jo em despedeixo del Manolo i callejeo pel poligon i demés per arrivar a casa amb 43 qms que he fet aquesta matinal, i amb el reguts de trobar una grupetta per sortir en btt els pocs dissabtes que lliuro. Salut i pedals!!!









No hay comentarios:

Publicar un comentario