Vistas de página en total

domingo, 1 de diciembre de 2013

SORTIDA "COR FEBLE" BIPARTITA A CASTELLFOLLIT DEL BOIX. 1-12-2013.

Bones a tothom!!!, comencem lo mes de Decembre, unes dates "fatidiques" donat que es un dels mesos que faig menys cycle, ja se sap, Nadal, sopars d'empresa i altres menudències...encara que l'objectiu és fer 5 sortides en bici i finiquitar aquest 2013. Tota aquesta setmana passada amb glaçades i amb temperatures dignes del mes de Gener i per temor al glaç volia fer btt, pero l'amic Toni em va dir per sortir en bici en una sortida tipus "cor feble", o sigui, fer btt per asfalt...tracte fet!!!, i decidim d'anar a Castellfollit del Boix a esmorzar. A les 8'30h ens fiquem en marxa amb les nostres burres, jo he triat la meva veterana Giant que ja va pels 14 anys i lo Toni amb la seva nova btt amb tecnologia anys 90, jejeje...atravessem Vilanova del Cami, i ja em vaig distanciant del meu lent però segur company, enfilo la cta. d'Odena a plat, i curiosament, malgrat la timida glaçada d'anit, fa una temperatura agradable...passo tot sol per Can Macià, atravesso Odena i ja estic enfilant la c-37 fins Maians en suau pujada, amb algun fals plà i a un ritme tranquil sabedor de que lo meu amic Toni "Tractoret" te una filosofia de la bici molt tranquila, jejeje...a la rotonda de Cal Farré ja comença els 5 qms de pujada fins Castellfollit, amb plat mitjà i utilitzant bé els "desarrollos" he pujat francament bé, i sobradet de pinyons, malgrat que portava fatiga d'una setmana llarga de treball...encara que he notat que em falta la xispa d'avans -edat o sobrepès, no se...- arribo a Castellfollit, previa sesió de fotos, i en 1 h 10 min...no està malament...paro al Centre Cultural, al bar, i tot ple...alli havien molts igualadins que coneixo i he petat la xerrada amb ells mentres esperava el Toni...els amics Julio, Ramón, Joan Alpuente, son germà, en Casanovas, en Marimón, lo Filferro,lo Joan Vidal i d'altres... em prenc una cervesseta i la mestressa preguntant pel Toni, venen uns quans ciclistes i els hi cedeixo el lloc...en fi, al cap de 35 min és presenta lo meu bon amic i compartim taula amb una d'aquells coneguts meus...la mestressa,la sra. Iolanda, ens ofereix un esmorzar contundent per un dia fred com avui...demano jo un trinxat amb cansalada i el Toni dos botifarres amb mongetes, amanida, pa torrat, music, vi, gasosa, café i destilats galaicos....tot plegat a un preu molt correcte!!! lloc ideal per esmorzar, unica pega, que amb tanta gent que hi van alli, t'has d'esperar, i mes si la "competencia", Cal Andorrà, està a full....disfrutem del esmorzar, bona sobretaula amb els nostres conveins, inclos havia un que feia 20 anys que no em veia i hem recordat vells temps i ja toca tornar a casa....desfer el camí, lo pujat s'ha baixat, y en mitja hora a casa...Castellfollit, Maians, Odena, Can Macià, la Masia, Vilanova i a caseta....la sortida??? per mi una mariconada, pero amb la fatiga que portava i tal, es un tipus de sortida que et pot solventar la rutina dominical....surts tard, esmorces be i ja està...33 qms i un promig de 18 km/h per treure els mals esperits. Salut i pedals!!!







No hay comentarios:

Publicar un comentario