Vistas de página en total

domingo, 8 de diciembre de 2013

AUTOMONORRUTA BTTERA I ESMORZAR AMB ELS BTTYALLANEA ALS MONTSERRAT PARK. 8-12-2013.

Avui dia de la Inmaculada Concepció, o sigui que les Inmes i les Conxites estàn de fiestuqui, jejeej....decideixo sortir en btt, donat les glaçades que han hagut durant la setmana...a les 7'45 h. surto de casa tot sol (companys del meu Club sortien en carretera i els pocs btteros m'han fallat per asuntos de shoping nadalenc, jejeej), i be, també va be sortir sol en bici, almenys arriben unes dates delicades per mi, l'absència dels pares ara que arriba el Nadal i almenys disfrutar i pensar....baixo al parc Fluvial de Vilanova, vadejant l'Anoia i per sender pujo a Vilanova del Cami, travesso la població veina i vaig cap a la Masia on trobo els amics de Bttyallanea en companyia d'uns amics del Vallès Occidental que estiuejen al camping de Creixell, a la Costa Daurada...els amics Joan Carles, Jordi, José Maria, David, Juan, José i Pepe en companyia dels 7 amics que han vingut a testar les nostres contrades btteres...fem la foto de grup i decideixo seguir amb la meva ruta, aixo si, quedant per esmorzar al Montserrat Park amb ells. Continuo i per sender i cami passo per Cal Oranies, Aerodrom, per pista per Cal Enric del Plà amb la seva granja de porquets Chanel nª5, arribo a Can Macià i vec que les arades han afaitat literalment el corriol-drecera que hi ha per alli, en fi....seguim per cami i ja estic pujant al Coll del Burrisquet amb les seves curtes rampes, corono i ja toca baixar cap a la Vall de Sant Feliu, per un tram d'asfalt, donat que hi ha un accés per la C-37, la nova carretera de Manresa, pista de terra i en plena Vall passo pel Mas d'En Pont i rampeta fins a Can Jorba, atravesso un rierol i ja estic pujant per les Creus Verdes a un ritme cómode, amb un tram amb bones rampes inicialment....pujada sostinguda amb fals plans que he pogut fer sense ficar el plat petit (no estem tant malament), aquesta zona frondosa es molt maca a la tardor...fulles caigudes, fanguet i olor de terra humida...continuo pujant, agafo la drecera de Can Palletes i continuo pujant fins a Sant Pau de la Guàrdia per una magnifica pista de terra (feia temps que no passava per alli)...arribo a l'urbanització Montserrat Park i faig una trucada als meus companys de Bttyallanea...em diuen que en 20 min. seran al restaurant....decideixo anarlos a buscar, i en efecte, despres del Coll del Bruc agafo el cami GR de Can Muset i la Font del Ferro i em trobo amb ells...tots 15 ens dirigim cap al Restaurant del Montserrat Park on gaudim d'un bon esmorzar i aprofito per coneixer aquests nous amics, be, a dir veritat, solament he parlat amb 3 d'ells, jejeje....toca tornar a casa, i els meus companys faràn la seva ruta i jo, continuo la meva....altre  cop al Coll del Bruc per carretera, agafar el GR fins els volts de la Font del Ferro i Can Muset, un tram molt maco també, on la Tardor mostra la seva magnificència....ja estic baixant fins a Can Jaume Bruguers i aprofito per tirar una foto d'un vell camió Pegaso que tenen per alli....després cap al pla dels Moions en un tram de cami i pista bastant ondulat, pero que es rodava bé, en companyia de quads i endureros, on el meu olfacte ha donat bona compte dels octans consumits, jejeje...i per sota el tres Moions, drecera per sender, i ja estic baixant a la pista que ve de la Pobla de Claramunt, previa parada a la Roca Cagalera per fer una foto i continuo baixant....arribo a la Pobla i com no, el tram clàssic per tornar a casa...la pujada al Xatarrero, on he tingut un bon comité de benvinguda, 3 gossos bordant, pero que el vigilant els ha pogut controlar i aixi pujar lo pepino aquest enmig de camions aparacts i moltes deixalles i xatarra, jejeje....cami fins a la Depuradora, atravesso els Moletons, els horts de Ecovilanova i ja soc al Parc Fluvial de nou....entre passejants i ciclistes vaig gaudint del parc aquest, a més lluia el Sol, atravesso la palanca del Riu Anoia, i agafo el sender que flanqueja la riera d'Odena des de el Tanatori fins els horts d'en Matosses...200 mts i ja estic a casa. Curiosament avui no ha fet fred, després d'una gelida setmana...molta humitat, per cert i boirines al mati. La sortida, 44 qms i un promig de 14 qm/h....sensacions, be, també en plan Diesel es disfruta, sóc conscient de que he perdut compresió, jejeje...pero vaig tibant i el traçat, pues trinxacames on el pinyo petit ha descansat. El diumenge, si Deu vol, més Btt. Salut i Pedals!!!












2 comentarios: