Vistas de página en total

martes, 31 de diciembre de 2013

CICLO-BALANÇ ANY 2013.

M'acomiado en aquest any 2013, un any personalment millor que l'anterior, pero millorable...en fi, no he fet tants qms. en bici, degut que fins al Març no vaig reempendre el tema ciclista degut a la meva lesió i els seus danys col.laterals...un any que vaig començar falt de forma, degut als 15 kgs que vaig guanyar tenint la pota quebrada, i menjar per aliviar el mal trangol que estava passant...evidentment, tenia in mente aquest any que s'acava fer la QH, pero la lesió em va desbaratar els plans i vaig canviar el xip....no fer plans!!!, sortint quasi tot l'any en carretera i on veia que encara que arrivaba a tot arreu, amb la meva grupetta del CC Eddy Mur, em quedave enrera....anava sortint amb certa regularitat, fins l'estiu....que no vaig sortir lo que volia,  jajaja....encara amb sobrepés, a les meves vacances em vaig despatxar a gust amb la bici de carretera, per després al Novembre passarme a la Btt, que és d'òn vinc, i "reverdecer laureles",amb els meus amics de Bttyallanea...tot i aixi, vaig tenir temps de participar en tres cicloturistes de carretera, la 100% Tondo, la Terres de l'Aigua, la Veloclub Solidaria Memorial Alba Pérez i també, al Maig, un dels entrenos que feia lo malograt ciclista vallenc, Xavi Tondo, en un circuit molt ràpid i trepidant....de marxa bttera cap, tanta carretera m'ha "amariconat" una mica, pero a dia d'avui ja estic recuperant la traça en aquesta disciplina. per l'any entrant, potser seguiré amb la mateixa filosofia... na fent, (aprimar-,me d'una puta vegada també) i si hi ha alguna prova que em faci gràcia, pues m'inscric...diguem que també el 2014 serà un any de transició. FIns el Març Btt i després 8 o 9 mesos de bici de carreta, aquest es el meu planning, per dir quelcom...
Resumeixo aquest 2013 amb uns 3000 qms de bici de carretera i gairebé 600 de btt....quasi 1500 qms menys que el 2012, que va quedar truncat per la mort dels meus pares i posterior lesió meva. Per lo demés, Bon 2014 i millors pedalades per tothom!!!

1 comentario: