Vistas de página en total

domingo, 24 de noviembre de 2013

BTT RETURNS: CAP A TOUS AMB ELS "BTTYALLANEA". 24-11-2013.

Bones a tot quisqui!!! 15 dies sense magrejar la bici, arriva el fred de cop i si afegim que tenia "mono" de Btt, donat que aquest any he sortit en escases ocasions a assaborir les pedres, reguerots i "barrillos", pues aixó, avui s'imposava una sortida d'aquestes si o si....i aiximateix comprovar les meves qualitats amb la bici de rodes grosses, que a dir veritat, amb tanta bici de carretera....jejeje. En fi, mati fred, uns 5ºC a Igualada, em preparo i agafo la meva bici de doble suspensió i atravessant Igualada en pocs min. ja soc al barri Montbuienc de Vistalegre a cercar els amics del Bttyallanea, grupetta de btt que surto molt de tard en tard, jejeje...en efecte, a les 7'45h ens trobem els amics Joan Carles, José, Juan, Oscar, Curro, José Mª, Jordi, David, César et moi meme. Ens fiquem en marxa en circulació urbanita pel Barri de Sant Maure, pujant a la Falconera, baixant a la Ponderosa, semi-trialera pepinera urbana en pujada, que se m'ha ocorregut pujar amb lo plat mitjà i tot bé, aixo si, a punt de l'infart, jajaja....anem a buscar la pista per senderot que vé de Cal Fum i poc després trenquem per una combinació de cami i sender que he batejat com el "camino de las pozas", de fet havien uns tolls que hi cabien fins trailers, jejeej... apart de fanguet per guarrejar la bici...en fi, en un parell de pedalades ja som a Montbui, al casc antic, lloc on tinc arrels, de fet, la meva besàvia Maria Mussons Aribau era filla d'alli...atravessem lo poble en pujada i agafem el cami vell de la Llacuna, passat cal Barral decidim trencar per una pista en pujada pepinera, on hem tingut que ficar les reductores i anar a buscar la pista de la Serra de la Portella,costat Sud, anem pujant rampetes i els meus amics trenquen per un tram trialero, jo decideixo seguir la pista de terra tot sol, tanta bici de carretera m'ha fet pensar que aquella trialera se m'atravessaria....els hi dic que els espero a Tous, i aqui s'inicia la meva automonorruta....i vaja tela!!! per alli havia passat potser fa 11 anys o aixi, pero mai havia vist tants pepinos....puja, baixa, puja, baixa, amb unes rampes en pujada que pa que...aqui he dosificat forces i sort que les pujades tenien "descansillos"...a cada replà trago d'aigua, 4 renecs i amunt!!!!! després baixar inclos amb trams enfangats, i tinc que dir, avans de coronar la Portella, l'ultim tram l'he fet a peu, ja estava derrengat per tant pujar i baixar....tram d'uns 7 qms. trinxacames de debó, vaja tela!!!!...baixo el Tourmalet, enganxo el GR i trenco cap a la Censada, be, a la cta. de Miralles, beu tram asfaltat i agafo la pista que em portarà a Mas Amigó, hostal rural al mig del bosc que s'acedeix per dolça pujada pero en els trams més xungos son cimentats, vaja quins pepinillos tipus Portland, jajaja....altre vegade les reductores, pero que he pujat bastant bé...baixada de Mas Amigó per cami de terra i arribo a una cruilla, com que els meus amics havien dit de pasar per la Fou, he enganxat el cami de l'esquerra, bastant desfet, amb pedres, reguerots i arrels, una mica tècnic i que m'ha servit per tornar a agafar confiança a la btt. Baixada amb bones pendents i enllaço amb la pista de la Fou, amb una altre bona baixada i aprofito per saludar uns caminaires en companyia dels seus gossets....ja soc baix i voilà...en trobo ja amb els meus amics.....de fet portava uns 19 qms bastant currats de btt, pero sense desmereixer els qms. dels meus companys...que esperaven la resta del grup que venien de tastar una trialera ben xula...ens reagrupem tots i decidim visitar la Fou per fer la foto, tram de sender ciclable en inici i patejable al final, per gaudir d'aquest indret natural i amb lo seu salt d'aigua, especialment a la tardor (veure fotos), desfem el sender, a poteta i en bici i per pista arrivem a Sant Marti de Tous, on al seu Ateneu disfrutem d'un bon esmorzar, aixo si, previament aquest establiment havia dispensat esmrozar per uns 200 i pico iaios excursionistes, 5 autocars!!!....arrivem alli i encara no teniem lloc, de fet havien dues taules de bikers, els meus amics Esgavellats de Vilanova del Cami, i una altre grupetta de btteros....deseguida ens munten la taula, i vaja quin esmorzar, encara que el meu plat s'ha fet d'esperar, pero ha quedat ben compensat (veure foto)....mongetes i cigros amb botifarra i cansalada...."quien llora, mama"...bona sobretaula amb cafés i destil.lats dignes de Ramón del Valle-Inclán, i aqui decidim la tornada...bastant repartida, uns per Sentfores i les faldes de la Tossa, pero servidor estava "cansat" i amb l'amic César hem tirat per carretera i li he demostrat les meves qualitats amb la flaca i amb una bici de 13'5 kgs...al pont de Can Mateu rodava jo a 52 km/h...en fi, a una hora prudencial a casa i dir que les sensacions en lo meu retorn a la btt, be, dins de lo que cap, pero em falta aquella xispa de fa uns anys i em sobren kgs, cassumcony....bona matinal, bona companyia, i ja tinc amics per guarrejar la bici aquest hivern, aixo si, si fa bo, flaca amb l'altre colleta...la sortida, no us rigueu, 35 qms....menos da una piedra!!! salut i pedals!!!







2 comentarios:

  1. Bona crònica, si senyor!! . Espero k ens veiem en altre ocasió. David àlies ( cuñao)

    ResponderEliminar
  2. Gràcies, David, en breu ja ens veurem...tot un luxe pedalar amb vosaltres, jejeej..

    ResponderEliminar