Vistas de página en total

viernes, 12 de octubre de 2012

SORTIDA DE BTT DE LA PILARICA, AMB EL INTERFON MISTERIOS. 12-10-2012.

Avui dia del Pilar, casualment és festa per les meves contrades per allò de l'Hispanitat, el gran genocidi començat l'any 1492 por obra y gracia del Reyno de Castilla y Aragón, vuesas mercedes... jo ho prenc com un festiu "entre setmana" i com que servidor no és de pedra, he aprofitat per sortir en btt, en solitari per allò de desconectar una mica dels problemes que m'han sorgit ultimament. Sobre lo de l'interfon misteriós té la seva gràcia, encara que no entraré en gaires detalls, no sigui que el amo de la finca em tingui al punt de mira, jejeje...






En un matí fresquet i amb la persisten amenaça de pluja avui he sortit amb aquest temps tant nuvol a donar una volteta amb la meva Doble, aixó si, tenint Igualada a pocs qms. per lo que pugués passar. A les 7'45h. surto de casa, a les fosques, i "ni corto ni perezoso" ja baixo pel cami que em porta fins el Parc Fluvial de Vilanova, pujo per un corriol fins la població avans esmentada, circulació urbanita fins el Barri de la Pau, i alli agafo el cami que em portarà al Pla de les Gavarreres, a continuació faig el sender, que voreja Cal Oranies, fins l'aerodrom, pista per Cal Enric del Pla, i poc avans d'arribar a Can Macià vec que les arades d'un tractor s'han carregat el corriol-drecera, en fi... per pista arribo a Can Macià i per pista ja estic pujant en tram sostingut fins Can Aguilera de la Costa, amb varis trams amb molta pedra solta, corono alli i ja estic baixant cap al Raval de l'Aguilera, amb un munt de fulles caigudes, barrillo i demés...no sé,pero la Tardor m'encanta per practicar el mountain bike... després pujo el pepino de l'ermita de Sant Bernabé, trago d'aigua i foto i a continuar pujant per un tram amb rampetes divertides fins el Bosc Gran. Breu tram de carretera i arribo a la Protectora d'Animals on enllaço amb la pista de Can Brunet, inicialment en forta baixada i després, a ficar ferro i a pujar tot xino-xano... trenco a l'esquerra per la pista argilosa i amb diversos tolls de Can Roig, i agafo el cami de Can Jantorres, amb fanguet d'aquell que toca els patracols... no convidava aquest tram a baixar pinyons per les qualitats del terreny... agafo en dureta pujada el tram que em durà a Can Sabater per pista, continuant per la baixada fins allà... agafo el cami "sube y baja" que em portarà a la cta. de les Maioles, tornem al asfalt, aixó si, un parell de qms. i trenco per la pista de Cal Sord, després fins a Can Sanador y Ca la Pepa, tram d'asfalt fins Cal Barrap y agafo el cami de Cal Ajut, fent la drecera semi-trialera al seu costat i arribo a Cal Cornet, on la pista em durà a Cal Rossinyol, arrivo a les Ceràmiques, i pel darrere de les naus, faig el tram amb fanguet lliscós, jejeje... surto a l'antiga N-II, la travesso i faig cap a Sant Genis i per via Verda fins a Jorba on paro al Rest. la Gallega a esmorzar, un esmorzar complet com Deu mana i a un preu increible...allà he compartit taula amb un membre de la directiva del Club Ciclista Bonavista de Manresa i la seva esposa...hem parlat de brevets (aquest club té la ma trencada en aixó) i sobre diverses ciclotuirstes, especialment la Paris-Brest-Paris... bona companyia que encara ha fet que l'esmorzar fós un moment molt plàcid. Ja son les 11'15h. i toca tornar a casa, i que millor que atravessar Jorba, poble que tot es costa amunt,jejeje....agafo el pepinillo del costat de l'esglesia i després la pista del Pantà, pero avans ja trenco pel cami que em durà fins sota Sant Salvador, primer en pujada i després amb diversos tobogans, enllaço amb la pista en dura pujada de Can Puiggròs amb algun tram asfaltat i arrivo al Pla d'Ardesa, des de alli la nova carretera (ex-pista de terra) que en plàcida pujada em durà a Can Estruch per després baixar i faig una aturada per fer fotos al INTERFON MISTERIOS, jajaaja.... segueixo baixant fins Ca la Pepa, Cal Barrap, cementiri de l'Espelt, sender-drecera i ja estic a la pista que va a les Casetes, amb un parell de reptexons pel mig per anar paint l'esmorzar... arrivo a les Casetes i agafo el camí dels Maricons, i tot baixant em trobo l'amic Sergio fent btt no-matutino, en saludem i em digno a acompanyarlo, o sigui, que desfem el cami aquest (val a dir que els dos no som pas mariquites, jejeje), i tot pujant fins les Casetes altre cop.... pista fins Can Masies, i agafem el corriol que ens durà a Can Masarnau, més pista, arrivada a Igualada, on paro a fer un manguerassu a la bici, i el Sergio s'acomiada de mi, que tenia que omplir el cupo de kms, jejeje; retorn a casa ben satisfet. La sortida, 65 kms i un promig de 15 km/h....ruta molt pistera pero amb un perfil trinxacames guapo. Salut i pedals!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario