Vistas de página en total

domingo, 14 de octubre de 2012

FLACA RETURNS...ST. PERE DE RIUDEBITLLES. 14-10-2012.

A dia d'avui, portava quasi 5 setmanes sense gaudir de la bici de Carretera i la bona companyia dels meus companys i amics del CC Eddy Mur, pero com he dit en altres cròniques anirem repartint el bacallà entre la btt i la Flaca per ser un ciclista complet, solament falta aficionar-me al ciclisme en pista,jejeje...



En un mati fresquet, 6ºC, em cito amb els companys del Club a les 8h. i res menys que quasi 40 ciclistes de colla, uffff...quin poder de convocatoria tenim, jejeje...l'intenció es anar a esmorzar a Sant Pere de Riudebitlles i després pujar la Serra de la Llacuna, cosa que he obviat donat que per circunstàncies tinc que "escurçar" les rutes per ser d'hora a casa. Ens fiquem en marxa i atravessem Sant Maure i ja foto un pal per atrapar el company colombià José, tot un màquina i a roda seva ja pujo cap a Montbui i el pelotó es va quedan enrere, passem per Can Vidal i s'afegeix altre ciclista i com que aquest dos són uns màquines desseguida perdo la roda, pero al meu pas vaig fent i amb bones sensacions, dins de les meves possibilitats...segueixo pel pestós tram de la Censada i poc avans m'atrapa el grup i a roda seva en un plis coronem de manera molt cómoda la Portella, des de alli baixem a Cal Escolà a tot plat, i em despenjo una mica, pero....si no freno ni rés, tindré que engreixarme per baixar millor, jejeje...baixo a tot plat, passo per Miralles i amb el grup a la vista, pero quiero y no puedo, jajaja....paso per les 4 carreteres i atrapo als retzagats, palillos al canto i a pujar a la Llacuna, al seu plà fico la traca i arrivo al agrupament per encarregar l'esmorzar, després en pelotó i amb el vent favorable anem a plat fins Rofes, Sant Joan de Mediona, i després tenim el gust d'estrenar la nova variant de Sant Pere Sacarrera, amb un bon repetxonet que no s'acavaba mai...baixada fins Sant Quintí i arrivada ja a Sant Pere de Riudebitlles, on a la Brasseria Magust gaudim d'un bon esmorzar a un preu correcte, encara que el servei una mica lent donat que el establiment estava a tope de motards i ciclistes. A les 11'15 h toca tornar a casa, i el grup decideix pujar a la Serra de la Llacuna per Fontrubí, i l'amic Pedro i jo decidim tornar per Sant Quinti i el Coll de Mata. En efecte anem tots dos pujant cap a la Font del Bosc, i al trencall de Sant Elies tenim que aturar-nos perque passa un rallye de motos clàssiques (Montesas Impala, Bultaco Metralla, Ossa, Vespas,....) i saludant als participants des de la cuneta, llàstima que no hagi tirat cap foto. Continuo amb el Pedro donant-nos relleus i tot i pujant el Coll de Mata,passem per Capellades, el Tio Nelo, La Pobla de Claramunt on adelantem als amics Fidel i Serafín, amb palo de Fidel inclós al Pla de Rigat, ens despedim, i arrivada a Vilanova del Cami on em despedeixo del Pedro i a les 12'25h ja sóc a casa. En definitiva, sortida curta, uns 72 qms. i un promig d'uns 24 km/h. que no està malament tenint en compte el "parón" carretero. Bones sensacions, com he dit, i en les baixades he estat poseit pel maligne, jejeje... cada vegada millor. Salut i Pedals!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario