Vistas de página en total

sábado, 6 de octubre de 2012

JA NO SOC MONTANGAI: PLA DEL MAGRE!!! 6-10-2012.

Tants anys bttejant, i com bon btteru anoienc tenia una cosa pendent, el Pla del Magre, tram mitic entre els bikerus de la meva comarca... pujada pistera on en un qm. i mig és salva 250 mts de desnivell, mes o menys, com biker "chapado a la antigua" i per no pecar de snobisme, ni porto gps ni pulsometre, pero a fi de comptes, misió complerta (en dos temps, tot s'ha de dir)... aquest tram ofereix rampes fins un 25% de pendent, ufffff!!!!





En un mati fresquet i amb bancs de boira, a les 7'30h i sense arrencar el dia, em posso en marxa amb la meva Doble Specialized (que vaig estar a punt de vendre-la), i ja vaig cap a Vilanova del Cami, el seu cementiri, i per pista i en suau pujada passo per Can Torrents i ja soc a Montbui, atravesso aquesta bonica població i enfilo per la pista de Can Bisbal en sostinguda pujada, passo per sota la Tossa i aqui és manifesta que la tardor es la millor estació per bttejar, l'olor de terra humida i demés aixeca la moral... un breu tram d'asfalt per la mateixa pista i au... a pujar el primer pepino del dia, el Serralet... a ficar ferro i amunt!!! després el cami es civilitza i per obagues anem pedalant, em confonc de cami i estic baixant per una semi-trialera fins la pista que porta a el Saió... breu tram d'asfalt per Cal Pineda i ja estic enfilant la pujada pistera fins al Coll del Guix, que he pogut fer el tram final amb el plat mitjà (el ciclisme de carretera ha ajudat a millorar el meu fons), i pel tram de tobogans i alguna rampota ja estic baixant fins els voltants de la Fou... arrivo a la pista de Cal Aubareda i dubtava entre anar a la Roqueta o a Tous, al final baixo a tot plat fins a Tous, atravesso aquesta població, i agafo el cami divertit que em portarà a Can Solanes, surto a la cta. de Clariana i em digno a baixar per ella... passo per la guixera i em decideixo pujar al Pla del Magre, agafo la pista asfaltada de Joveró, i a l'esquerra ja tinc la pujada mencionada... trago d'aigua, respiro fondo... i cap a munt.... les rampes ja comencen a ser series, i tinc que ficar el 36 de pinyó i no mirar amunt... sort que aquest tram van passar la màquinas, jejeje... amb el cor bategant a no sé quant arrivo al descansillo on hi ha el trencall de la Casa Roja, trago d'aigua, i a continuar pujant.... pujada dura de collons, pero matadora, matadora... no tant!!! lo que fot és que semblas que arrives amunt i encara hi han rampes que pujar, aixó si, amb descansillos pel mig... pero la cosa és feia llarga i que carai!!! aqui tenia que treure els mals rotllos i vaja si els he tret!!!, al final corono i en el meu semblant lluia un somriure que m'han durat qms, jejeje.... misió complerta!!!!....i planejant pel Pla, mai millor dit, em sento content i feliç.... en breu agafo el cami que surt a la dreta i en divertida baixada em portarà a Csl Felip, vora Clariana, culminada amb una rampeta curta tocawebs, i atravessant dos tolls d'aigua, el segon m'he vist negre i una mica més i em compro una piscina, jajajaj... agafo la megapista que em durà fins els Martins, amb trams de pujada, planejada i baixada i arrivo al Mesón del Burro, per allo d'esmorzar, pero he vist que havia poca gent i per asfalt i carril-bici arribo a Jorba on paro al Restaurant la Gallega, on gaudeixo d'un esmorzar a preu anti-crisi (5 euros)... a les 11'15h. decideixo la tornada i més carril-bici fins Sant Genis, trenco per les ceràmiques i per pista vaig fins a Cal Cornet, cal Ajut, amb la seva drecera semi-trialera, tram asfaltat fins Ca la Pepa i enganxo el cami de Can Sanador per enllaçar per un tram de sender i corriol, apart de trialeres i esglaons d'aupa que m'han portat fins la font de Can Mas Arnau...aquest tram de uns 2 qms es molt divertit i aqui s'ha manifestat que en la btt no he perdut pistonada, es més, baixo a molta, molta confiança i habilitat... el corriol que porta a la Font, guapo de collons...pista fins Igualada, i al arrivar una mica d'asfalt per les Maioles per enganxar a les Casetes el cami dels Maricons, obviament he anat a tot plat, no fós que... ja m'enteneu... arrivo al Poligon, manguerassu a la bici i cap a casa. La sortida, 60 kms i un promig de 14 km/h, condicionat potser pel perfil trinxacames d'aquesta ruta, molt recomenable per a tothom, avui m'he sentit feliç i ara no sé que fer el dia 12, btt o flaca...quin dilema!!! salut i pedals!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario