Vistas de página en total

viernes, 30 de diciembre de 2011

CICLO-BALANÇ (I RUNNING) DE L'ANY 2011.













Acava aquest agredolç any per mi, caracteritzat potser pel semi-abandonament de la btt, donat que estic enganxat a la bici de carretera, encara que amb els freds de l'hivern el retorn als corriols i caminots serà un fet. També em vaig iniciar amb el runnig i amb el propòsit de fer alguna mitja-marató, pero els kgs. que he engreixat al abandonar el tabac ha fet que tingui aquest tema en punt mort, ja que el genoll dret s'em carregava, no obstant, sortia a correr 3 cops per setmana i ja era capaç de correr una vintena de qms. non-stop, i de participar en dues proves de mig fons... caldrà ficar-se a dieta i començar de nou amb el running. Entre les novetats, cal mencionar que ja vaig fer la primera cicloturista de la meva vida amb la bici de carretera, el setembre passat, i participar en una única pedalada de btt, potser degut a la crisi, jejeje...Podriem resumir aquest 2011 de la seguent manera.







QMS MOUNTAIN BIKE: 1200 qms.







QMS BICI CARRETERA: 3050 qms.







1 MARXA BTTERA: La Cebrianenca, organitzada pels meus amics Jabali Bikers.







1 CICLOTURISTA: La 100% Tondo, pedalada homenatje al anyorat ciclista Xavier Tondo, a Sant Joan les Fonts (Girona).







En el aspecte social, dir que m'he donat de baixa amb la secció bttera de la Penya Ciclista de Vilanaova (els Esgavellats) perque no encaixo a la seva filosofia, en fi... i, dir, que de la mà d'uns amics que en vacances sortia per carretera he passat a formar part del Club Ciclista Eddy Mur, on hi han grups de tots els nivells i per una organització perfecta.







Com objectius per l'any vinent serà centrar-me en cicloturistes de carretera, encara que la Quebrantahuesos m'ho estic pensant, sortir més sovint amb la btt i poder tornar a practicar running, que enguany vaig participar a la Cursa dels Bombers i al Quart de Marató de Tàrrega... dessitjo també poder acabar el 2012 amb una mitja-marató.







Per lo demés, dessitjar a tothom un Feliç 2012 !!!!

1 comentario:

  1. Molt apreciat senyor Marcel, primer de tot donar-te les gràcies per participar a la "Cebrianenca Btt 2011",més veient que es l'unica prova de btt que has fet enguany i no precisament al costat de casa teva.
    En quan a la de carretera, jo també em resisteixo, peró suposo que amb l'edat anirem queient tots, menys impacte i aquestes coses..i sé que enganxa moltisim.
    En quan al canvi de grup, esta clar que un s'ha de sentir comode,sino no val la pena.
    El running de fons,es questió d'agafar el teu ritme i si surts dos,tres cops setmana,segur que la mitja la faràs i la sensació es molt maca.
    En nom dels Jabali Bikers et desitgem el millor pel 2012 i segur que mes tard ó mes d'hora ens tornem a veure !! Bon Any !! I enhorabona pel tabac, es un gran esforç deixar-ho !!

    ResponderEliminar